يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۵۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
در بحث سرباز شدن یزدانی و مرادمند، بی‌اخلاقی صورت گرفت؛
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که در بحث سرباز شدن دو مدافع آبی‌پوشان بی‌اخلاقی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مصطفی آجورلو درباره حواشی به وجود آمده در رابطه با بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند اظهار داشت: باشگاه استقلال در این زمینه تقصیر بزرگی داشت و این مسئله به کادر فنی و بازیکنان بازمی‌گردد که خوب کار کردند و در صدر جدول قرار دارند! این مشکل دیگران است که دوست ندارند استقلال در صدر جدول قرار بگیرد و هر کسی به نوبه خودش کم نگذاشته و کارشکنی کرده است. به این دسته افراد خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که می‌خواهند مقابل استقلال مانع بگذارند. استقلال امروز آن‌قدر بزرگ است که جلوی این موانع بایستد. 

وی افزود: بحث سربازی دو بازیکن استقلال روشن است. از روزی که درگیر موضوع سربازی شدیم، نمایندگان ما با سازمان نظام وظیفه و ستاد نیروهای مسلح ارتباط برقرار کردند. یک شب ساعت 12 با آقای زاده‌کمند معاون نیروی انسانی ستاد کل صحبت کردم که تا یک شب طول کشید. ایشان فردی مومن و متدین و از دوستان من است. به او گفتم چرا مشکل ایجاد می‌کنند که ایشان پاسخ دادند برای ما در فضای مجازی حاشیه درست می‌کنند. من هم گفتم این افراد به ما حمله می‌کنند تا بهترین مدافعان‌مان را بگیرند و استقلال قهرمان نشود. به ایشان گفتم چرا باید تحت تاثیر فضای مجازی قرار بگیرید، در حالی که ما طبق آیین‌نامه صحبت می‌کنیم و نباید تنگ نظری کنید. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به همراه فرشید سمیعی معاون باشگاه و محمدحسین مرادمند نزد اشتری رفتیم. به ایشان گفتیم مرادمند 28 ساله است و نامش در لیست تیم ملی بوده و آی دی کارت دارد، چرا او را به خدمت سربازی می‌فرستید؟ گفتند فضای مجازی مشکل ایجاد می‌کند، ما گفتیم مشکل خودتان است. از وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای گرفتم تا به سرلشگر باقری بدهم و چون ایشان نبود نامه به معاون‌شان یعنی زاده‌کمند داده شد. در نامه گفته شده بود مساعدت بفرمایید اما نامه را بایگانی کردند. مجبور شدم شخصا به سرلشگر باقری نامه‌ای بنویسم تا مشکل مرادمند حل شود، ایشان هم دستور دادند راهکاری پیدا کنید اگر بازیکن ملی هستند فرصت داده شود.

آجورلو با انتقاد از سرباز شدن مرادمند ادامه داد: اینجا یک بی‌اخلاقی صورت گرفت، چرا که از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال یا باشگاه استقلال کسی را فرانخواندند. برای اینکه بگویند یک نفر تصمیم نگرفته است کمیسیونی تشکیل دادند. اگر از آقای زاده‌کمند گلایه می‌کنم که حق قانونی استقلال را بدهید به معنای تضعیف ستاد کل نیروهای مسلح نیست. مگر شما در سنوات گذشته صد و خرده‌ای پرونده بابت ابطال کارت سربازی نداشتید؟ من از شما کار غیرقانونی نخواستم و گفتم مرادمند را محروم کردید و باید پاسخگو باشید. 

وی با اشاره به سرباز شدن سیاوش یزدانی گفت: یزدانی 30 ساله و سرباز شده بود. آیین‌نامه‌ای که نوشته بودند، خط به خط بلد هستیم. برخی‌ها گفتند آجرلو مشاوران خوبی ندارد اما دوستانی مشاوره می‌دادند که در نظام وظیفه بودند‌. مهلت فعالیت یزدانی 8 اسفند بود و باید تاریخ جدیدی برای اعزام به این بازیکن اعلام می‌شد. آقایان بدانند به خاطر فضای مجازی کار غیرقانونی کردید. بازیکن (یزدانی) را طوری عصبانی کردند که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد من کاری به استقلال و نظام وظیفه ندارم و به دادم برسید. یزدانی درست گفت، ما به او گفتیم مشکل حل می‌شود اما وقتی قانون را رعایت نمی‌کنند باید در محکمه پیگیری کرد. مجری یک برنامه با بی‌اخلاقی می‌گفت مدیران استقلال حرف غیرقانونی به یزدانی زدند که چنین چیزی نبود. حرف ما درست بود چون سرلشگر باقری به زاده‌کمند نامه داد که مشکل حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا تیم ملی به دو مدافع استقلال نیاز داشت یا نه، تصریح کرد: آنها نیاز دارند اما تصور کردند اگر دفاع کنند تیم‌های رقیب بگویند چرا از استقلال دفاع کردید. امیدواریم وزارت ورزش و فدراسیون پیگیر باشند، ضمن اینکه ما ول کن این ماجرا نیستیم و تا آخر پیگیر خواهیم بود. بودن مرادمند و یزدانی در استقلال براساس قانون باید باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها