کد خبر: ۵۰۲۶۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آن‌طور که باید، بازی ‌کردیم؛
سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش مقابل نوریچ‌سیتی ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) میهمانش نوریچ سیتی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و جواز صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را کسب کرد، پس از این بازی گفت: بازی سختی بود چون بازی مقابل یک تیم لیگ برتری بود. به دلیل بازی 120 دقیقه‌ای به علاوه 40 دقیقه ضربات پنالتی که یکشنبه شب در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی داشتیم، مجبور شدیم برای این بازی 10 تغییر در ترکیب‌مان ایجاد کنیم.

وی افزود: آن شب (بازی با چلسی) از نظر روحی و جسمی خسته‌کننده بود، بنابراین باید تغییراتی در ترکیب‌مان برای این بازی ایجاد می‌کردیم تا شانس صعود داشته باشیم. ما به چند دقیقه زمان نیاز داشتیم تا در جریان بازی قرار بگیریم، نوریچ‌سیتی دوباره شروعی مانند آن بازی که لیگ برتر مقابل‌مان انجام داده بود، داشت اما از یک لحظه خاص به بعد، بازی را کنترل ‌کردیم و آن‌طور که باید بازی ‌کردیم. ما پاس‌های آسان و ساده دادیم تا بازیکنان حریف را کمی از لاک دفاعی بیرون بکشیم، سپس شکاف‌ها و ‌فضاهای نصفه و نیمه را برای نفوذ پیدا کردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما برای نوریچ‌سیتی مشکلات جدی ایجاد کردیم، لحظات خوبی داشتیم و دو گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم. نیمه دوم تقریباً شرایط مشابه بود و باید گل سوم را می‌زدیم و کار نوریچ را تمام می‌کردیم، اما این اتفاق نیفتاد. در ادامه آنها به گل رسیدند و ما باید می‌جنگیدیم تا از خط خارج نشویم، این کاری است که ما انجام دادیم و خیلی هم خوب این کار را کردیم. بازی سختی بود، ما انتظارش را داشتیم، به همین دلیل از 10 بازیکن تازه‌نفس استفاده کردیم که ایده خوبی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها