أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۶۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در خصوص آینده راموس با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تابستان امسال پس از اینکه راموس و رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند، اسطوره کهکشانی‌ها با قراردادی سه ساله راهی پاریس شد تا برای فرانسوی‌ها بازی کند.

اوضاع اما برای مدافع 34 ساله اسپانیایی خوب پیش نرفت و او نتوانست در ترکیب پاریس به دلیل مصدومیت حاضر شود.

مدیر ورزشی باشگاه پاریس در این خصوص در مصاحبه با اکیپ فرانسه گفت: وقتی ما او را خریداری کردیم، راموس در شرایط فیزیکی خوبی قرار داشت. متاسفانه اتفاقات برای او خوب پیش نرفت اما هنوز فصل تمام نشده و او می‌تواند به ترکیب بازگردد.

وی ادامه داد: روزی که مشخص شود او دیگر نمی‌تواند بازی کند، ما به همه به صورت شفاف خواهیم گفت. الان چنین موضوعی صحت ندارد.

راموس بازی برگشت مقابل رئال مادرید را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد تا شایعات فروش این بازیکن در رسانه‌ها دست به دست شود. برخی مدعی شدند که ستاره اسپانیایی به لیگ آمریکا خواهد تا برای ال‌ای گلکسی بازی کند.

لئوناردو اما به این شایعات پایان داد و باید دید در انتهای فصل پاریس چه تصمیمی در خصوص راموس خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها