أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۶۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
شیوه جدید پروپاندای غرب و غربگرا‌ها؛
تیتر زنی روزنامه‌های زنجیری اصلاح طلب از رییس جمهور یهودی اوکراین، داغ مرد و نامردان داخلی را مجدد زنده کرد و اینکه میدان دفاعی و سیاسی و اداری، مرد عمل میطلبد، نه مرد حرف!

سرویس سیاسی پایگاه 598- دکتر سید جواد هاشمی فشارکی/ در این نوشتار مصادیقی از مرد میدان، شبه مرد و نامرد میدان که در این سال‌های اخیر زبانزد شده، بیان گردیده است.

تیتر زنی روزنامه‌های زنجیری اصلاح طلب از رییس جمهور یهودی اوکراین، داغ مرد و نامردان داخلی را مجدد زنده کرد و اینکه میدان دفاعی و سیاسی و اداری، مرد عمل میطلبد، نه مرد حرف!

مرد میدان: درحالیکه داعش درسوریه وعراق با جنایت و تجاوز، سبب وحشت سنگین مسلمانان شده بود و وسوسه تداوم تجاوزآن به ایران و... داشتند، مردانی مرد، به فرماندهی حاج قاسم در میدان نبرد حاضر شدند، درحالیکه دولت منحرف روحانی حمایت نمیکرد و حتی خنجر نیز از پشت می‌زد، ولی انان از کیان اسلامی دفاع کرده و خون‌ها نیز دادند؛ و سبب نجات مردم جهان و فخر اسلام و ایران شدند. وخاطره مردان مرد صحنه‌های دفاع مقدس هشت ساله را زنده و جهانی کردند.

چنگ به مرد میدان: سخن وزیر امور خارجه دولت روحانی علیه فرمانده محور مقاومت و انتشار فایل صوتی وی، در یکی از شبکه‌های معاند و نشانه‌دار ضد انقلاب، که بازتاب گسترده‌ای در محافل خبری و رسانه‌ای داخل و خارج از کشور داشته، چنگ زدن به مرد میدان بوده است. شاید دیپلماسی انفعالی روحانی، تلاش داشت مرد میدان را فدا کرده باشد، اما مرد این میدان؛ قاانی و همرزمان وهمفکران وی هستند.

مرد میدان، شبه مرد و نامرد میدان

نامرد میدان مشکلات: در شرایط مشکلات سخت معیشتی مردم و در بحران کرونا، رییس دولت دوازده فقط پشت میز نشین بود و از تحرکی نداشت و با سو مدیریت وزاری وی سبب تورم‌های چند برابری و تشدید مشکلات مردم شدند! وخاطره بنی صدر رییس جمهور مخلوع را زنده کرد، که سبیل‌های خود را زد و زنانه از کشور گریخت!

نامرد میدان سیاست خارجی: سیاستی که آقای ظریف در پیش گرفته و برجامی که امضا کرد، به شکلی است که سیستم ماشه را بر ما حاکم کرد؛ آقای ظریف هیچ‌کدام از شرایط مقام معظم رهبری را رعایت نکردند و به همراه آقای بالا سرشان گفتند که در روز اجرای برجام همه تحریم‌ها به کنار می‌روند؛ و نه فقط آقای ظریف بلکه آقای حسن روحانی را به دلیل خیانت‌هایی که به این مملکت کردند باید به محاکمه بکشند. (نماینده مجلس؛ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵)

مرد میدان نمایش: حمایت تمام قد و تجلیل رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب ایران از رئیس جمهور یهودی اوکراین به بهانه مقاومت تمام قد او از کشورش؛ با افتخار تیتر زده اند: «رئیس‌جمهورِ در میدان»! همان رییس جمهوری که با کودتای مخملین غربی‌ها برسرکار آمد و اوکراین را به دامن غرب برد؛ و به فلاکت نشاند و عاقبت نیز به تباهی کشاند.

شبه مرد (اشباه الرجال): اى به صورت مردان عارى از مردانگى، ... کاش نه شما را دیده بودم و نه مى شناختمتان. این آشنایى براى من، به خدا سوگند، جز پشیمانى و اندوه هیچ ثمره اى نداشت. مرگ بر شما باد، که دلم را مالامال خون گردانیدید و سینه ام را از خشم آکنده ساختید و جام زندگیم را از شرنگ غم لبریز کردید و با نافرمانیهاى خود اندیشه ام را تباه ساختید. (خطبه ۲۷ نهج البلاغه امام علی ع، مردان نامرد)

سخن پایانی:

غربی‌های وحشی به ظاهر متمدن، معیار‌های دوگانه‌ای از انسانیت و حقوق بشر دارند؛ و همه چیز را برمدار منافع خود می‌بینند و بر منافع خود با مردم جهان عمل میکنند.

اصلاح طلب نما‌های ایرانی نیز در برابر جنایات داعش در عراق و سوریه و جنایات امریکا درکشور‌های مختلف، چشمانشان کورو وجدانشان معیوب است؛ لذا از مسلمانان مظلوم حمایت نمیکنند و برعکس اقدامات غربی‌ها را نیک می‌پندارند و تبعیت میکنند!

معنی مقاومت از نظر اصلاح طلبان مفهومی دوگانه دارد، اگرمنافع غرب را تامین کند، پسندیده است، اما اگرهمین مقاومت در سوریه یا یمن و مخالف برنامه‌های غرب باشد، اقدام تروریستی خوانده می‌شود. ظاهرا این جماعت از وطن و غیرت ملی و... چیزی سر در نمی‌آورند!

شاید پروپاندای غرب و غربگرا‌ها بخواهند معیار‌ها را وارونه جلوه دهند، ولی مرد میدان کسانی هستند، در میدان مقاومت اسلامی، و میدان کار و اردوی جهادی و جهاد تبیین حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها