يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۶۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی لیورپول نسبت به جدایی از این تیم در سال ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، پس از شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام، لیورپول با یک بازی کمتر در فاصله ۶ امتیازی صدر قرار گرفت تا دوباره رقابت برای قهرمانی بین کلوپ و پپ به اوج برسد. شب گذشته روبن دیاز، مدافع تاثیرگذار منچسترسیتی مصدوم شد تا امیدها برای رسیدن لیورپول به صدر جدول بیش از پیش شود.

قرمزهای مرسی‌ساید که پس از ۳۰ سال توانستند با یورگن قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند، امیدوارند امسال نیز با هدایت این سرمربی آلمانی به بیستمین قهرمانی خود دست یابند و به رکورد منچستریونایتد برسند.

در این بین، موضوع رفتن یورگن کلوپ از باشگاه لیورپول در سال ۲۰۲۴ نیز به بحث رسانه‌ها بدل شد و خود سرمربی آلمانی به این موضوع واکنش نشان داد.

کلوپ گفت: برنامه همان برنامه قبل است و تغییری نکرده است. من تا سال ۲۰۲۴ در لیورپول هستم و مطمئنم با رفتن هیچ اتفاقی برای باشگاه نخواهد افتاد زیرا کیفیت بازیکنان و ترکیب بسیار بالاست. تمام کاری که ما در حال انجام دادن هستیم، این است که برای طولانی مدت برنامه بریزیم. به نظرم باشگاه باید بدون من بهتر از الان کار کند.

وی در خصوص اینکه چه موضوعاتی باید رخ بدهد تا در لیورپول بماند، اظهار داشت: اگر من انرژی این را داشته باشم که بتوانم تیم را در بالاترین سطح حفظ کنم، می‌مانم. مهم این است که لیورپول در بالاترین سطح ممکن بازی کند اما در حال حاضر برنامه این است که من در سال ۲۰۲۴ تیم را ترک کند. ممنونم از شما.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها