أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۷۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
مهاجم انگلیسی از درخشش برای رم در ایتالیا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فوتبال ایتالیا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها رم توانست همچون بازی رفت آتالانتا را شکست دهد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

تامی آبراهام تک گل این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند.

به این ترتیب رم ۴۷ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند و با تیم آتالانتا که در رده پنجم است هم‌امتیاز شد.

ملی پوش انگلیسی از چلسی با قراردادی به ارزش بیش از ۴۰ میلیون یورو به رم آمد و با ۱۲ گل در سری آ در ۲۶ بازی، به اضافه ۶ گل در  لیگ کنفرانس اروپا عملکرد خوبی برای تیمش داشته است.

تامی آبراهام گفت: هواداران از ابتدا تا پایان بازی از ما حمایت کردند. نمی‌توانیم این احساس را توصیف کنیم. خیلی خوشحالم توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

رم پس از باخت به یوونتوس، هفت بازی بدون شکست در سری آ را پشت سر گذاشته است، از جمله پیروزی های متوالی ۱بر صفر مقابل اسپزیا و آتالانتا با گل های آبراهام.

او در پایان گفت: ما هر روز بیشتر و بیشتر در مورد یکدیگر یاد می گیریم. چند ماه پیش ممکن بود در آخرین لحظه گل بخوریم اما امروز به عنوان یک تیم با هم کار کردیم و تا انتها جنگیدیم. همانطور که گفتم، من تمام توانم را به این باشگاه می دهم. دوران کوتاهی در دوران حرفه ای من وجود داشت که تیمی به من توجه نمی کرد، رم من را بالا برد و این اعتماد به نفس را به من داد. من از آن لذت می برم هر بار که در این زمین قدم می گذارم، شما می توانید از دقیقه اول صدای هواداران را بشنوید و به همین خاطر من برای این باشگاه هر کاری انجام می دهم.

رم در دیدار بعدی خود باید پنجشنبه۱۹ اسفند به دیدار ویتسه آرنهم هلند در لیگ کنفرانس اروپا برود و در ادامه در لیگ فوتبال ایتالیا با اودینزه بازی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها