أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۷۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
آنچلوتی:
سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر رئال سوسیداد پرداخت. او تاکید کرد که همه تیمش ایمان دارند که شکست برابر پاری سن ژرمن را جبران خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیست و هفتم رقابت های لالیگا پیروزی ارزشمندی رابه دست آورد و توانست با نتیجه 4 بر یک رئال سوسیداد را از پیش رو بردارد.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من بر این باور هستم که از ابتدا تا پایان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم. این‌گونه بازی کردن در برابر پاری سن ژرمن هم بسیار به ما کمک خواهد کرد. بازی بسیار مهمی برابر ما بود چرا که باعث شد تا اختلاف خود را با تیم دوم افزایش دهیم. بازیکنان به خوبی اهمیت این بازی را درک کردند. امیدوارم که این وضعیت را در بازی حساس روز چهارشنبه برابر پاری سن ژرمن تکرار کنیم.

او ادامه داد: بعد از این بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشتیم همه رئالی‌ها ایمان پیدا کرده‌اند که می‌توانیم شکست بازی رفت برابر پاری سن ژرمن را جبران کنیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. هواداران در این بازی ما را تشویق و تشکر کردند. به این حمایت نیاز داریم.

آنچلوتی درباره کاسیمیرو گفت: او بازیکن بسیار باکیفیتی است. متاسفانه این بازیکن را در بازی برابر پاری سن ژرمن در اختیار نداریم. به نظرم هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای خالی کاسیمیرو را پر کند هر چند که ما بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم. امیدوارم که کروس بتواند آرامش را در خط میانی برقرار سازد. کاماوینگا هم بازیکن باکیفیتی است و او هم می‌تواند به تیم کمک زیادی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها