يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۷۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ دیدار با مدیر برنامه های هالند را تایید کرد با این حال او مذاکره با هالند را رد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسکای اسپورت، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره احتمال حضور ارلینگ هالند در بایرن مونیخ به گوش رسیده است.

این بازیکن نروژی چند روز پیش در مونیخ دیده شد و این باعث شد تا گمانه زنی های درباره مذاکره او با باشگاه بایرن مونیخ به گوش برسد.

اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره هالند گفت: هالند بازیکن دورتموند است و اکنون مصدوم است. من دوست ندارم که درباره بازیکنان دیگر تیم ها صحبت کنم.

کان درباره مذاکره با مینو رایولا مدیر برنامه های هالند گفت: بله من اخیرا در سفری که به موناکو داشتم با او دیدار کردم.  رایولا مدیر برنامه های بازیکنان زیادی است و البته من تنها با او دیدار نکردم و با مدیر برنامه های بازیکنان دیگر هم نشست داشته ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها