يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۷۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که هر کاری مردمی باشد پایدار خواهد بود، گفت: کرونا، قدرت واقعی ملت ها را نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، بهرام عین اللهی، روز یکشنبه در همایش مشارکت خیرین در حوزه سلامت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، افزود: هر کشوری به هویت و تاریخ خودش نگاه می‌کند و ایران نیز از کشورهای با هویت است که به آن افتخار می‌کند.
وی با اشاره به تاریخ بسیار غنی و پرافتخار ایران، گفت: بعد از انقلاب، تاریخ ایران دچار شکوفایی شد.

وزیر بهداشت به مشارکت خیرین و افراد نیکوکار در پیشبرد امور اشاره کرد و افزود: هر کاری که مردمی باشد، پایدار خواهد ماند و کارهای دستوری قطعاً از بین خواهند رفت.
عین اللهی به پاندمی کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: کرونا، قدرت واقعی ملت‌ها را نشان داد.

وی افزود: کرونا نشان داد کشوری قدرتمند است مردم آن با حکومت آن کشور سازگار باشند.

عین اللهی ادامه داد: در موج پنجم کرونا شاهد وضعیت ناگواری بودیم، به طوری که روزانه ۵۰ هزار مراجعه و ۷۰۰ مرگ و میر داشتیم. اما، این مردم بودند که با مشارکت در برنامه واکسیناسیون، باعث شدند کشور از بحران کرونا نجات پیدا کند.

وزیر بهداشت، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران به شرایط سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: اگر رانندگان یک یا ٢ دوز واکسن تزریق کرده باشند و جریمه شوند، با ارائه تست منفی کرونا جریمه آنها لغو خواهد شد.

وی افزود: پیش از مصوبه ستاد کرونا، همه خودروهایی که از شهرهای قرمز خارج می‌شدند، جریمه می‌شدند؛ اما اکنون با توجه به انجام واکسیناسیون فقط کسانی که واکسن نزده اند، جریمه خواهند شد.

عین اللهی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده است که شرط سفر نوروزی مسافران با خودرو، تزریق ۳ دوز واکسن مالک خودرو است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها