أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۷۵۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
درگیری ابتدا بیرون از مغازه شروع شده و در ادامه فرد مورد تهاجم به داخل مغازه پناه برده که ضاربان با ورود به مغازه، متاسفانه حرمت سادات جلیل القدر محل را هم نگه نداشته و با حمله به فرد پناه‌جو، موجب آزار این سید بزرگوار که در وسط طرفین درگیری قرار گرفته بود شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه، در خصوص کلیپ منتشر شده با موضوع جولان چماق‌داران و بی حرمتی به لباس سادات و روحانیت گفت: نزاع و درگیری به وقوع پیوسته در حقیقت بر اثر اختلافات قومی و قبیله ای جوانان دو طایفه شهرستان گناوه اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس گناوه ادامه داد: این درگیری ابتدا، بیرون از مغازه شروع شده و در ادامه نیز فرد مورد تهاجم به داخل مغازه پناه برده که ضاربان با ورود به مغازه، متاسفانه حرمت سادات جلیل القدر محل را هم نگه نداشته و با حمله به فرد پناه‌جو، موجب آزار این سید بزرگوار که در وسط طرفین درگیری قرار گرفته بود شده‌اند و هر چند ایشان هیچ نقشی در این درگیری نداشته است.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه فرد مورد تهاجم تاکنون شکایتی علیه ضاربان ارایه نکرده، اما پلیس بلافاصله با تحقیقات انجام شده، هویت ضاربان را شناسایی و دستگیری آنها را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده که تا لحظه انتشار این خبر و با توجه به عملیات گسترده پلیسی، تعداد ۲ نفر از عوامل اصلی درگیری (ضاربین) خود را به پلیس معرفی کرده و دستگیری سایر نفرات نیز در دستور کار همکارانم در فرماندهی انتظامی شهرستان با هماهنگی قضایی قرار دارد.

این مقام انتظامی افزود: هرچندکه ضاربین فی نفسه جزو اراذل و اوباش محسوب نشده، اما عمل آنها مجرمانه و مستوجب مجازات قانونی است و پس از معرفی یا دستگیری، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ احمدی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که در فضای حقیقی و یا مجازی به هر نحوی باعث ایجاد نا امنی و یا احساس ناامنی برای شهروندان گرانقدر گردند، با اقتدار لازم و برابر قانون مقابله و برخورد خواهد کرد و حفظ امنیت مردم همچون گذشته سرلوحه وظایف ما خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها