امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۲۷۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
وستون مک کنی، هافبک یوونتوس و ایالات متحده آمریکا به دلیل مصدومیت دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از گاتزتادلواسپورت، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس تایید کرد که وستون مک‌کنی تا فصل آینده برای یوونتوس به میدان نخواهد رفت. این ملی‌پوش آمریکایی در جریان تساوی ۱-۱ هفته گذشته مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و اکنون مشخص شد او تا پایان فصل قادر به همراهی بانوی پیر نخواهد بود.

آلگری پس از پیروزی ۱-۰ یووه مقابل اسپتیا در روز یک‌شنبه، گفت که انتظار ندارد این بازیکن ۲۳ ساله در این فصل به میادین بازگردد.

آلگری به DAZN گفت: فصل برای واستون به دلیل مصدومیتش تمام شده است. او فصل بعد بازخواهد گشت.

مک‌کنی در ۲۸ بازی از ۳۹ بازی بیانکونری در این فصل در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است. این بازیکن ۲۳ ساله که ۴ گل به ثمر رسانده است، ۳ بازی آخر آمریکا در مسابقات مقدماتی جام جهانی را نیز از دست خواهد داد.

یووه در غیاب مک کنی مقابل اسپزیا روز یک‌شنبه به لطف ضربه دقیقه ۲۱ آلوارو موراتا در استادیوم آلیانز پیروز شد.

این پیروزی روند شکست ناپذیری یووه را به ۱۴ بازی در سری آ افزایش داد و جایگاه چهارم را محکم‌تر کرد. آلگری در نشست خبری پس از بازی خود در پاسخ به سوالی درباره گل موراتا گفت: گلزنی همیشه برای مهاجمان مهم است. من از گل و عملکرد او راضی هستم. برد آسان نبود. ما در نیمه دوم افت کردیم. در نیمه اول باید بازی را تمام می‌کردیم، در نیمه دوم طبیعی بود که کمی به دفاع برویم. مهم این بود که سه امتیاز را به خانه بیاورید. من هرگز ندیده‌ام که تیمی در هر بازی به راحتی برنده شود. شما با نمایش‌هایی مانند این به لیگ قهرمانان و تمام اهداف خود می‌رسید. مردم به سرعت کیفیت فوتبال را فراموش می‌کنند ولی نتایج می‌مانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها