أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۲۷۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
اولیویه ژیرو معتقد است که میلان می تواند اسکودتو را پس از شکست ناپولی به دست آورد و خاطرنشان می کند که او برای بازیکنان جوان تیم مثل برادر بزرگتر است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های فوتبال ناپولی و آث میلان در هفته بیست و هشتم سری آ به مصاف هم رفتند و در پایان قرمز و مشکی‌پوشان موفق شدند با تک گل دقیقه ۴۹ اولیویه ژیرو میزبان خود را شکست دهند.

ژیرو به DAZN گفت: این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود زیرا بازی مقابل حریفی قدر را برنده شدیم. این برد ما را به قهرمانی در لیگ نزدیک می کند. این بازی البته تعیین کننده نبود، اما همچنان مهم بود که برد را بدست آوریم. ما خیلی خوب با انرژی و انگیزه زیاد و با عزم راسخ شروع کردیم و تا انتها متمرکز بودیم، بنابراین یک پیروزی شایسته برای ما رقم خورد بود.

ژیرو بازیکن سابق چلسی تمایل دارد در بازی های بزرگ گل های مهمی به ثمر برساند، به عنوان مثال در داربی مقابل اینتر.

مهاجم فرانسوی گفت: من سعی می‌کنم در زمان مناسب در مکان مناسب باشم! ما می‌توانستیم در ضدحمله بهتر عمل کنیم، اما در دفاع خوب عمل کردیم و همه خیلی سخت کار کردند.

آیا میلان در این فصل می تواند قهرمان سری آ شود؟ او در پاسخ به این سوال گفت: البته، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم. من نمی‌خواهم به طور خاص در مورد اسکودتو صحبت کنم، اما امیدوارم امسال قهرمان شویم. در نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز هستیم. ما جاه طلب هستیم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

زلاتان ایبراهیموویچ بعد از شش هفته به بازی برگشت و تنها برای دقایقی بازی کرد. او درباره اینکه ورود زلاتان باعث می شود نقش ژیرو کمرنگ شود گفت: من نمی خواهم به این چیزها فکر کنم. وظیفه من در اینجا این است که برای بازیکنان جوان برادر بزرگتر باشم. ما کیفیت بالایی داریم، اما باید بیشتر تمرین کنیم.

در جدول رده‌بندی میلان با ۶۰ امتیاز در صدر، اینتر با ۵۸ امتیاز (با یک بازی کمتر) دوم است، ناپولی با ۵۷ امتیاز و یوونتوس هم‌چنان با ۵۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها