کد خبر: ۵۰۲۷۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت اباالفضل (ع) روز جانباز، با تجلیل از جانبازان شاغل در تامین اجتماعی قم گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، " محمد عاشوری " سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم ظهر دوشنبه در حاشیه آئین تجلیل از جانبازان اداره کل و مدیریت درمان استان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: امام حسین (ع) با نثار هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و امام خمینی (ره)، روز میلاد این امام همام را روز پاسدار نامید تا عزت، آزادگی و بصیرت ایشان همیشه اسوه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: سپاه به عنوان نیروی مقتدر، در صیانت از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد و با کسب افتخارات بسیار، بر تارک ایران اسلامی می درخشد.

وی بیان کرد: سپاه در دفاع مقدس در تامین امنیت کشور به شکل علنی در مقابل نیروهای متجاوز بعثی حضور فعال داشت و پایه و مبنای این نهاد، حفظ آرمان های باارزش انقلاب اسلامی است.

عاشوری عشق به علمدار کربلا را خصیصه بارز جانبازان دانست و ادامه داد: جانبازان و جان برکفان با الگوگیری از آن حضرت، در راه خدا جانفشانی کردند.

وی افزود: جامعه به فرهنگ پایداری و شهادت نیاز دارد و جانبازان به عنوان مظاهر مقاومت و ایستادگی از احترام و منزلت برخوردار هستند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح اداره کل تامین اجتماعی قم هم در این آئین، حضور سپاه در عرصه های مختلف را از ویژگی های منحصر بفرد این نیرو دانست و گفت: ایثارگری و شهادت طلبی مبتنی بر آرمان گرایی، در اعمال و رفتار پاسداران ثابت و پایدار است.

محمد عابدی ادامه داد: هر کس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، پاسدار است و مردم با دیدن صلابت سپاه پاسداران، قدردان این نهاد مقدس هستند.

در ادامه این آئین، با اهدای لوح از جانبازان حاضر در مراسم قدردانی و تجلیل شد.

تامین اجتماعی قم به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای بیش از 62 درصد جمعیت استان را زیر پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها