أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
از آخرین مسابقه‌ای که استقلال زمین را با نتیجه شکست ترک کرده است، ۱۷۵ روز می‌گذرد و فرهاد مجیدی و شاگردانش همچنان به دنبال کسب رکوردهای شکست‌ناپذیری هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، استقلال و گل‌گهر روز گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید. گل‌های استقلال توسط یامگا در دقیقه ۳+۴۸ و ۸۸ و گل گل‌گهر در دقیقه ۵۸ توسط تبریزی به ثمر رسید. با این نتیجه استقلال ۵۱ امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. گل‌گهر هم با ۳۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

استقلال با ادامه روند شکست‌ناپذیری خود همچنان رکوردهای مختلفی را جابجا می‌کند و این تیم با پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان ضمن حفظ نوار بردن‌هایش مقابل قلعه‌نویی، به رکورد ۲۱ هفته بدون باخت سپاهان قلعه‌نویی هم رسید.

حالا تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی و سپاهان امیر قلعه‌نویی فصل ۹۰-۸۹ جزو رکوردداران شکست‌ناپذیری در طول یک فصل به حساب می‌آیند. همچنین استقلال و فرهاد مجیدی مدت زیادی است که طعم شکست را نچشیده‌اند. آخرین مسابقه رسمی‌ای که استقلال با نتیجه شکست از زمین خارج شده است، به بازی این تیم مقابل الهلال عربستان در تاریخ ۲۲ شهریور سال جاری بازمی‌گردد که در آن بازی آبی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با ۲ گل از حریف عربستانی خود شکست خوردند.

از آن بازی تا امروز، ۱۷۵ روز می‌گذرد و تیم فرهاد مجیدی تا اینجای کار در هیچ مسابقه رسمی شکست نخورده است. استقلالی‌ها در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و اگر در این بازی هم شکست نخورد با رکورد ۲۲ بازی متوالی شکست‌ناپذیری پرسپولیس در طول دو فصل اخیر لیگ برابری خواهد کرد و باید دید استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان و داربی پایتخت، باز هم می‌تواند رکوردهای دیگری را جابجا کند یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها