أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۸۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کادر فنی این تیم با عملکرد خود فشار را روی حامد لک زیاد کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، بهروز سلطانی درباره عمکرد حامد لک در دیدار پرسپولیس برابر صنعت‌ نفت آبادان اظهار کرد: در چند هفته اخیر حامد لک تحت فشار قرار گرفته و عملکرد کادر فنی هم فشارها روی او را افزایش داده است. او دروازه‌بان خوبی است که در چند سال اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و به هر حال اشتباهاتی هم داشته است. همه دروازه‌بانان بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و در این شرایط مهم است که کادر فنی طوری عمل کنند که از سرمایه خوب حفاظت کنند نه اینکه روحیه او را خراب کنند.

وی افزود: اینکه در بازی قبلی پرسپولیس برابر مس رفسنجان حامد لک روی نیمکت نشست و احمد گوهری بازی کرد، کار خوبی نبود. کادر فنی پرسپولیس با این کار دروازه‌بان اصلی خود را خراب کرد. احمد گوهری دروازه‌بان خوبی است اما برایش زود است که از الان درون دروازه‌ پرسپولیس قرار بگیرد. او باید ماه‌ها کار کند و کم کم به دروازه پرسپولیس راه پیدا کند. ما که سال‌های درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته‌ایم به خوبی می‌دانیم اگر خوب کار نکنید و تجربه کافی نداشته باشید، چه جهنمی در انتظار شما است. پرسپولیس ۳۰ میلیون هوادار دارد و وقتی دروازه‌بانی درون دروازه این تیم اشتباه می‌کند، تا هفته‌ها درباره آن اشتباه همه صحبت می‌کنند.

سلطانی همچنین گفت: پرسپولیس در دیدار برابر صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی داشت و باهارها روی دروازه حریف فرصت گلزنی ایجاد کرد اما فرصت‌ها به گل تبدیل نشد. اگر یکی از آن فرصت‌ها به گل تبدیل می‌شد، قطعا فشارها روی حامد لک هم کم می‌شد. با این حال در این دیدار دروازه‌بان صنعت نفت بسیار عالی کار کرد و باعث پیروزی تیممش بود. او اکثر فرصت‌های پرسپولیس را گرفت تا مهاجمان ناکام باشند. البته صنعت نفت هم خوب کار کرد و روی برخی صحنه‌ها به خوبی توانست پرسپولیس را کنترل کند تا به گل نرسد.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: حالا که روحیه لک را خراب کرده‌اند، برای داربی می خواهند چه کار کنند؟ آیا دروازه‌بانی دارند که درون دروازه بگذارند؟ احمد گوهری که تجربه کافی را ندارد که بخواهند از او در داربی استفاده کنند. در این شرایط کادر فنی پرسپولیس باید تلاش کند تا روحیه و انگیزه را به حامد لک برگرداند تا دوباره به روزهای خوبش برگردد. او دروازه‌بانی بود که گاهی به تیم ملی هم دعوت می‌شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم عمکرد بسیار خوبی داشت و الان هم می‌تواند دوباره به آن شرایط برگردد. پرسپولیس باید از سرمایه‌های خود به خوبی محافظت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها