يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۸۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، سیدعلی موسوی، فعال رسانه‌ای در خصوص مسئله مسکن در دولت جدید طی توییتی نوشت: 

۷ اسفند تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی با بنیاد مسکن

۱۱ اسفند تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی

اینها دو مورد از قراردادهای شهرداری برای طرح جهادی ساخت مسکن در دولت جدید هستند.

با توجه به نرخ رشد جمعیت و میزان واحدهای مسکن موجود، اون چیزی که علاوه بر ساخت مسکن نیازش احساس میشه، بازسازی بافت های فرسوده‌ست. که این کار همکاری دولت و نهادهای مربوطه از جمله شهرداری رو میطلبه.

ساخت مسکن، بازسازی بافت های فرسوده، احتمال فروش واحد های خریداری شده توسط بانک ها و بنگاه های اقتصادی بدلیل رکود بازار و... این نوید رو میده که شاهد ریزش قیمت مسکن خواهیم بود.

اما تمام این موارد، نیازمند اینه که دولت از تمام ظرفیت های موجود به بهترین نحو استفاده کنه و با دستگاه های مربوطه همکاری لازم رو داشته باشه. 

این همکاری دولت و شهرداری هم درهمین راستاست.

خبری خوب درباره ریزش قیمت مسکن در کشور

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها