أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۲۸۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
تقابل پورتو و لیون در لیگ اروپا؛
امشب در لیگ اروپا ، پورتو به مصاف لیون خواهد رفت و امیدوار است با حضور طارمی و دیگر ستاره‌های خود بتواند قدمی بلند برای صعود بردارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، امشب در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو میزبان لیون است. پورتو که در ابتدای هفته با درخشش طارمی موفق شد پاکوش دی فریرا را شکست دهد، امیدوار است در این بازی خانگی مقابل نماینده فرانسه نتیجه قابل قبولی دریافت کند و قدمی بلند برای صعود بردارد.

طارمی مقابل فرانسوی‌ها گل می‌زند؟

از طرف دیگر لیون با اینکه فصل خوبی را سپری نکرده ولی در ابتدای هفته مقابل لوریان به پیروزی 4 بر یک رسید و توانست امید خوبی برای این بازی بدست آورد. آنها اکنون با 41 امتیاز در رده نهم جدول لیگ فرانسه قرار گرفته‌اند و تصمیم دارند با قهرمانی در لیگ اروپا، خودشان را به لیگ قهرمانان اروپا برسانند.

از ستاره‌های مهم لیون می‌توان به موسی دمبله، کارل اکامبی ، لوکاس پاکتا و رومین فایوره اشاره کرد که عناصر تهاجمی تیم «پیتر بوش» را تشکیل می‌دهند. حسام عوار نیز در وسط میدان جزو عناصر مهم لیون شناخته می‌شوند و بازیکنان کونسیسائو باید حواسشان به این ستاره فرانسوی جمع باشد. از طرفی اندومبله نیز در پنجره زمستانی جای گویمارش را در ترکیب گرفت و جزو عناصر مهم بوش در خط میانی محسوب می‌شود.

طارمی مقابل فرانسوی‌ها گل می‌زند؟

لیون به صورت مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شد ولی پورتو که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، در پلی‌آف تیم لاتزیو را شکست داد و با پیروزی شیرین مقابل این نماینده ایتالیایی به مصاف با فرانسوی‌ها رسید.

سایت اسپورت‌لنس در خصوص این بازی نوشت که پورتو اکنون دست بالاتر را نسبت به لیون دارد. آنها در 18 بازی اخیر شکستی را تجربه نکرده‌اند و مدعی اصلی قهرمانی در پرتغال لقب گرفته‌اند. آنها به دلیل عدم صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، علاقه دارند تا در لیگ اروپا کیفیت خود را نشان دهند و بتوانند به مراحل پایانی راه یابند.

ترکیب احتمالی این بازی به شرح زیر است:

پورتو: دیگو کاستا – ژائو مارینو – امبمبا – په په – سانوسی – اوتاویو – اوریبه – ویتینیا – په په – اوانیلسون و طارمی

لیون: آنتونی لوپز – مندز – لوکیبا – دوبوس- امرسون – کاکورت – عوار –فایوره– پاکتا – اکامبی و دمبله

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها