أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۹۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
رئیس پلیس فتا گفت: در سال ۹۸، رمزهای ایستا را به رمز پویا تبدیل کردیم و بحث رمز پویا حاصل تلاش مجدانه و متعدد کارآگاهان پلیس سایبری بود.

به گزارش پایگاه 598، سردار وحید مجید صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین پویش مردمی کودکان سایبری اظهار کرد: کرونا باعث شد فعالیت‌های مردم با فضای مجازی عجین شود.

رئیس پلیس فتا افزود: طبیعتاً زمانی که هر فعالیتی در فضای مجازی انجام شود، مجرمان سایبری نیز در این رابطه بیکار نمی‌نشینند و نهایت استفاده را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید پیش‌بینی مخاطرات آینده فضای مجازی را داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که هموطنان را از مدت‌ها قبل رنج می‌داد، بحث برداشت‌های اینترنتی یا همان "فیشینگ" بود، در سال ۹۸، رمز ایستا به رمز پویا تبدیل شد، بحث رمز پویا حاصل تلاش مجدانه و متعهدانه کارآگاهان پلیس سایبر بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در سال ۹۰، حدود ۳ هزار جرم در فضای سایبر داشتیم که این تعداد در سال ۹۸ به بالغ بر ۱۴۰ هزار جرم رسید و بنابر قاعده باید در سال ۹۹ نیز جرائم سایبری افزایش می‌یافت اما پس از اجرای رمز پویا و با تلاش صورت گرفته در سال ۹۹ برای نخستین بار در تاریخ تأسیس پلیس فتا، شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرائم شدیم و توانستیم موضوع را کنترل کنیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها