يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۹۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح باقری- فرجام به صورت یک پل رفت و برگشت با طول 476 متر و 2 خط عبوری در هریک از باندهای شمالی و جنوبی در حال اجرا است و پس از بهره برداری، شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می سازد، از دستاوردهای قابل ملاحظه اجرایی در بخش شرقی این پل سواره رو خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران یادآور شد: در حالی که اقداماتی از قبیل خاکریزی شیبراهه ها و آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی عرشه در جبهه شرقی پروژه در حال انجام است، به تازگی فعالیت هایی برای تکمیل بخش غربی پل آغاز شده است. اجرای جبهه غربی پروژه با موانعی از قبیل معارض تیرهای برق 20 کیلو ولت، فیبرنوری، اشجار و لوله آب مواجه است و تلاش برای جابجایی و رفع این معارضات ادامه دارد.

وی با اعلام پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام، ابراز امیدواری کرد این تقاطع راهگشای ترافیکی در سال 1401 تحویل شهروندان شود.

 احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام به عنوان نخستین اقدام مدیریت شهری در جهت ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری، از دی ماه سال 1399 توسط شهرداری منطقه 4 آغاز شده و بهره برداری از آن، یکی از مهمترین گره های ترافیکی این بزرگراه شمالی- جنوبی را برطرف خواهد ساخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها