أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۹۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
۹۰ روز بدون پیروزی!
تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در ابتدای شروع رقابت‌های لیگ برتر به عنوان یک تیم مدعی خود را معرفی کرده بود، مدت بسیار زیادی است که طعم پیروزی را نچشیده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، ‌ تیم فوتبال آلومینیوم اراک، یکی از تیم‌هایی بود که در آغاز فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر توانسته بود با عملکرد خوبی که داشت، به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل از مسابقات شناخته شود.

شاگردان خطیبی هفته‌های اول لیگ را با نتایج خوبی پشت سر گذاشته بودند و به عنوان یکی از تیم‌های بدون باخت در کنار استقلال، توانسته بودند نمایش خوبی از خودشان ارائه دهدند. این تیم اراکی تا پایان هفته دهم نیز، تا این مرحله پیش رفت که هم‌امتیاز با استقلال شد و موفق شد در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد.

اما مشکلات برای این تیم از جایی آغاز شد که این تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و پس از ۱۱ هفته بدون باخت، اولین شکست خود را مقابل شاگردان علیرضا منصوریان تجربه کرد. این بازی با پیروزی ۳ بر یک زردپوشان آبادانی به پایان رسید. پس از آن بازی و تحمل این شکست، آلومینیوم دیگر نتوانست شکل همیشگی خود را به دست بیاورد و روی نوارهای متوالی شکست و تساوی قرار گرفت.

شاگردان رسول خطیبی از هفته دوازدهم تا هفته بیست یکم رقابت‌های لیگ برتر ۵ شکست و ۵ تساوی به دست آورده‌اند که این اتفاق باعث شد آلومینیوم از جمع مدعیان فاصله بگیرد و به عنوان یک تیم متوسط شناخته شود. آخرین پیروزی آلومینیومی‌ها، مربوط به هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر می‌شود که در آن بازی، سفیدپوشان اراکی با یک گل موفق شدند فجرسپاسی را شکست دهند. از آن بازی تا به امروز حدود ۹۰ روز می‌گذرد و شاگردان خطیبی رنگ پیروزی را ندیده‌اند.

با وجود این مسائل، رسول خطیبی معتقد است که تیمش از بهترین تیم‌های رقابت‌های لیگ برتر قلمداد می‌شود. او در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل هوادار در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها گفت: شرایط تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم مثل همیشه، اول فوتبال زیبایی بازی کنیم که مردم لذت ببرند و در ادامه نتایج را هم کسب کنیم. بعضا نتایج مورد نظر تیم نیست اما از لحاظ فوتبالی اعتقاد دارم که از بهترین‌ها هستیم.

البته کادر فنی آلومینیوم به روند ناکامی این تیم واقف است اما معتقد است نتایج نیم‌فصل اول آلومینیوم باعث شده است انتظارات بالا برود و وجود برخی مشکلات در تیم باعث شد تا نتایج مطلوب این تیم به دست نیاید.

با وجود این اتفاقات، آلومینیوم اراک، با کسب ۲۶ امتیاز تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است و جمعه در هفته بیست و دوم این مسابقات به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و باید دید این تیم می‌تواند طلسم نبردن خود را در لیگ برتر بشکند یا خیر.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها