أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۳۰۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
نقل و انتقالات داغ شد؛
درحالی که زمان قابل توجهی تا پایان لیگ باقی مانده یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از مرتضی پورعلی گنجی قول گرفته فصل بعد با این تیم قرارداد ببندد. پورعلی گنجی اکنون درحال تمرین با پرسپولیس است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرانیوز، سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس برای فصل بعد وضعیت مبهمی دارد و از درون تیم هیچ اخبار روشن و دقیقی در مورد ماندن یا جدایی این بازیکن به بیرون درز نکرده است. با این حال حسینی هرگاه در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد، همچنان یک مهره تعیین‌کننده در خط دفاعی است و در سن ۴۰ سالگی نشان داده که می‌توان همچنان روی او حساب کرد.

اینکه گل‌محمدی و مطهری در مورد حسینی چه تصمیمی بگیرند، هنوز مشخص نیست. اما گفته می‌شود سیدجلال شاید خودش تصمیم به جدایی بگیرد و برای خداحافظی از فوتبال راهی ملوان انزلی، تیم سابقش شود.

درعین حال مرتضی پورعلی‌گنجی هم مدتی است که با پرسپولیس تمرین می‌کند تا به آمادگی کامل برسد. از مدت قرارداد او با تیم چینی ۳ماه باقی‌مانده و گفته می‌شود گل‌محمدی با پورعلی‌گنجی صحبت کرده تا این بازیکن فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

پورعلی گنچی که دوستان زیادی در پرسپولیس دارد، به دنبال عقد قرارداد با پرسپولیس است تا شانس خضور خود درجام جهانی را هم افزایش دهد.

پورعلی گنجی به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش در چین دور شده و دیگر بنای بازگشت به فوتبال این کشور را ندارد. بدون شک با پیوستن زودهنگام پورعلی گنجی به پرسپولیس نقل وانتقالات بسیار داغ خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها