کد خبر: ۵۰۳۰۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
خلیلی:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حساسیت داربی پیش رو باعث بیشتر شدن فشار روی بازیکنان دو تیم شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، محسن خلیلی درباره پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: من فکر می‌کنم این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول مالک توپ و میدان پرسپولیس بود و توانست از دو ضربه ایستگاهی به گل برسد، اما درنیمه دوم بازیکنان کمی عقب کشیدند و فشار را از روی حریف کم کردند و بازی متعادل شد. البته به خاطر دست کم گرفتن حریف گل خوردند که این نشان می‌دهد روی صحنه گل تمرکز خط پرسپولیس کم بود. نکته حائز اهمیت در این بازی این بود که پرسپولیس با یک برد به استقبال داربی می‌رود که این از نظر روحی بسیار خوب است.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از نکات مهم پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان گل‌زنی رضا اسدی بود. دو گلی که این بازیکن به ثمر رساند، خیلی می‌تواند به او در ادامه فصل کمک کند. اینکه پرسپولیس در ضربات ایستگاهی گل می‌زند، نشان می‌دهد این تیم کمی تغییر کرده و روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد.

او در ادامه درباره این که پرسپولیس چرا در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجدسلیمان عملکرد قابل قبولی نداشت، گفت: شاید به خاطر این است که این تیم فکر می‌کرد بازی تمام شده است. شاید دلیل دیگر عملکرد پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان این بود که بازیکنان می‌خواستند با مصدومیت روبه‌رو نشوند که در داربی کار برای پرسپولیس سخت شود.

خلیلی در ادامه گفت: جدای از کری‌خانی‌ها، داربی پیش رو برای دو تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است، این بازی می‌تواند قهرمان این فصل را مشخص کند. به همین خاطر فارغ از مباحث کری خوانی، باید بدانیم بازی از نظر امتیازی هم بسیار حائز اهمیت است.

او در ادامه درباره وضعیت عملکرد حامد لک هم گفت: ما در شرایط تمرینی تیم نیستیم و از وضعیت بازیکنان خیلی اطلاع نداریم. این مربیان هستند که از نظر روحی و روانی و فیزیکی بازیکنان را زیر نظر دارند.  قطعا بازیکنی که از نظر روحی و روانی و فیزیکی شرایط خوبی داشته باشد، برای بازی انتخاب می‌شود. درباره عملکرد گوهری هم باید بگویم در بازی با نفت‌ مسجدسلیمان فشار زیادی به دروازه پرسپولیس نیامد که بخواهم عملکرد گوهری را بررسی کنم. نکته بسیار حائز اهمیت این است که تک تک بازیکنان پرسپولیس سرمایه‌های این تیم هستند و باید از همه بازیکنان حمایت شود تا از نظر روحی افت نکنند. اگر این بازیکنان دچار افت شوند، اولین ضربه را تیم می‌خورد.

او همچنین درباره شرایط پرسپولیس قبل از داربی هم گفت: پرسپولیس هیچ وقت در چند سال اخیر انقدر در تکاپوی رسیدن به صدر جدول نبوده است و الان با انگیزه زیادی به مصاف استقلال می‌رود تا با پیروزی در این دیدار به صدر جدول نزدیک‌تر شود. فوتبال و اشتباهاتش همیشه در کنار هم بوده‌اند و اگر بازیکنی اشتباه نکند، گلی به ثمر نمی‌رسد. مطمئنا در داربی تیمی موفق است که کمترین اشتباه را انجام بدهد و از فرصت‌ها به خوبی بهره ببرد. همان طور که گفتم در داربی پیش رو با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول، فشار زیادی روی تیم‌ها است اما من امیدوارم پرسپولیس در دقایق ابتدایی به گل برسد تا شاهد بازی جذابی باشیم. من خودم گل‌زنی در داربی راتجربه کردم. فکر می‌کنم آنقدر که گل زنی در داربی شیرین است، گلی که منجر به قهرمانی می‌شود شیرین نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها