أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۱۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی عنوان کرد تیمش برای پیروزی برابر ایران و اول شدن در گروه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از یونهاپ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که همراه ایران صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است باید در دو دیدار برابر ایران و امارات به میدان برود. کره جنوبی ۱۱ سال است که ایران را نبرده است و به دنبال این است که بتواند امتیازهای این دیدار را بگیرد.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نشست خبری خود گفت:‌ برنامه ما کسب شش امتیاز در دو بازی نهایی مقدماتی است. بازیکنان من صعود خود را قطعی کردند اما جاه‌طلبی آن‌ها فراتر از این است. کره برای مقام اول گروه رقابت خواهد کرد. در حال حاضر کره با ۶ برد و ۲ تساوی(۲۰ امتیاز) در مرحله نهایی مقدماتی در رده دوم قرار دارد و ایران با ۷ برد و یک تساوی و ۲۲ امتیاز در رده اول قرار دارد.

کره جنوبی تلاش می‌کند که در سید سوم جام جهانی قرار بگیرد و به همین خاطر از هم گروه شدن با تیم‌های قدرتمندتر پرهیز کند. با این حال پائولو بنتو عنوان کرد تنها به بازی با ایران فکر می‌کند و توجهی به سیدبندی جام جهانی ندارد.

بنتو گفت: من فعلا به قرعه‌کشی فکر نمی‌کنم. فقط به این فکر می‌کنم که با شش امتیاز به بهترین شکل از هر دو مسابقه پایانی پیروز شویم و به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شویم. پس از آن مشخص می‌شود که در سید سوم هستیم یا چهار.

کره جنوبی از زمان پیروزی ۱-۰ مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در ژانویه ۲۰۱۱ تاکنون برابر این تیم به پیروزی نرسیده است. بنتو هم‌چنین می‌داند که به پیروزی مقابل ایران نیاز دارد. او گفت: تلاش می کنیم ایران را از اول شدن در گروه باز داریم و مقام اول را کسب کنیم.

بنتو گفت: بدون شک ایران از نظر قدرت بدنی و تاکتیک تیم قدرتمندی است. بازیکنانم می‌توانند نظم تیمی ایران را بشکنند. اما حتی اگر بازی سختی هم باشد، مطمئنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و به هدف خودمان برسیم. اگر سردار آزمون در این دیدار بازی کند شرایط فرق می‌کند وگرنه طارمی تنها مهاجم مرکزی ایران است و باید دفاع خودمان را برای مقابله با آن‌ها آماده کنیم.

فهرست نفرات کره جنوبی برای دیدار با ایران و امارات به شرح زیر منتشر شد:

دروازه‌بانان: هیون وو چو (اولسان)، سونگ گیو کیم (کاشیوا ریسول)، دونگ جون کیم (ججو یونایتد)، بئوم گئون سونگ (جئونبوک)
مدافعان: کیم مین جائه (فنرباغچه)، پارک جی سو (گیمچئون)، کوون گیونگ وون (گامبا اوزاکا)، لی جائه ایک (سئول)، یون جونگ-گیو (سئول)، کیم جین سو (جئونبوک)، پارک مین کیو (سوون اف سی)، کیم یونگ کوون کیم تائهوان (اولسان)

هافبک‌ها: جونگ وو یونگ (السد)، بک سونگ هو و سونگ مین کیو (جئونبوک)، کیم جین کیو (بوسان)، لی جائه سونگ (ماینز)، کوون چانگ هون (کیمچئون)
مهاجم‌ها: سون هیونگ مین (تاتنهام)، هوانگ هی چان (ولورهمپتون)، نا سانگ هو (سئول)، جو کیو سونگ (گیمچئون)، هوانگ اوی جو (بوردو)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها