يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۲۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
مهاجم اوکراینی وستهام بعد از گلزنی در دیدار برابر استون ویلا گریه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تلگراف، آندری یارمولنکو مهاجم اوکراینی لحظات احساسی را در دیدار وستهام یونایتد و استون ویلا در لیگ برتر رقم زد. این بازیکن ۳۲ ساله گل برتری تیمش را در دیدار برابر استون ویلا به ثمر رساند و سپس به گریه افتاد.

مهاجم سابق بوروسیادورتموند درباره گریه خود بعد از گلزنی برابر استون ویلا در لیگ برتر انگلیس گفت:‌ به دلیل شرایط کشورم برای من آن لحظه بسیار احساسی بود. در حال حاضر حتی فکر کردن به فوتبال برای من بسیار سخت است زیرا ارتش روسیه هر روز مردم اوکراین را می کشد.

تماشاگران هم از واکنش احساسی بازیکن هجومی استقبال کردند. یارمولنکو که توسط هم‌تیمی‌هایش در آغوش گرفته شده بود، با تشویق شدید تماشاگران در استادیوم لندن روبرو شد. او در ادامه صحبت های خود گفت: حتی نمی دانم چه بگویم و از همه هواداران وستهام و همه انگلیسی ها تشکر می کنم. حمایت هواداران را احساس کردم و سعی کردم تمام تلاش خود را در زمین ارائه دهم زیرا می دانستم بازی امروز چقدر مهم است.

وستهام اکنون با ۴۸ امتیاز به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد. رتبه چهارم در اختیار منچستریونایتد است که هنوز دو امتیاز با وستهام فاصله دارد. استون ویلا نیز با ۳۶ امتیاز نهم است.

یارمولنکو بازی هفته گذشته لیگ مقابل لیورپول را از دست داد. مهاجم اوکراینی از نظر روحی در شرایط سختی قرار دارد. یارمولنکو توضیح داد که  امکان تمرین برای او وجود نداشت و او  فقط به خانواده و هموطنانش فکر می کرد.

او یک هفته پیش در پیامی ویدیویی خشم خود را از جنگ ابراز کرد و در آن از بازیکنان روسیه به خاطر جنگ با اوکراین انتقاد شدید کرد و گفت: «از بازیکنان روسیه سؤال دارم؛ بچه‌ها چرا نشسته‌اید؟ چرا مثل آن احمق‌ها چیزی نمی گویید؟»

یارمولنکو از والدین اوکراینی در سن پترزبورگ روسیه به دنیا آمد و بازیکنان زیادی از تیم ملی روسیه را می شناسد. این بازیکن ۳۲ ساله اوکراینی گفت: «همه شما به من گفتید که نباید رئیس جمهور رفتار نادرستی داشته باشد. وقت آن است که آستین‌های خودتان را بالا بزنید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها