أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۲۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
یک بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت با اختلاف یک گل می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، افشین حاجی‌پور، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره داربی ۹۸ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: داربی همیشه حساسیت خودش را دارد و بازیکنان هر تیم سعی می‌کنند این بازی را به نفع خودشان به پایان برسانند. با اتفاقاتی که در این ۵ سال به وجود آمد و قهرمانی‌های پرسپولیس شکل گرفت، باعث شده است که حساسیت داربی دوچندان بشود. پرسپولیسی‌ها معقتد هستند که قهرمانی‌های‌شان به‌جا بوده است. استقلالی‌ها که در صدر جدول قرار دارند و یک رکورد بسیار خوبی را ثبت کردند و امیدوارم بتوانند با این روند به موفقیت برسد و قهرمانی پاک را به دست بیاورند.

حاجی‌پور درباره حساسیت داربی ۹۸ پایتخت خاطرنشان کرد: رفتن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند باعث شد دست‌های پشت پرده قابل توجهی نمایان بشود. اگر به این بازیکنان مهلت داده می‌شد، شاید اتفاق خاصی رقم نمی‌خورد و جا داشت که بزرگان فوتبال، یک فرصت سه ماهه می‌دادند تا این بازیکنان در تیم ماندنی می‌شدند. این مسائل باعث شده است به حساسیت داربی اضافه شود. اضافه شدن سیلوا موجب شد تا اعتماد به نفس به تیم برگردد. امیدوارم استقلال این داربی را با پیروزی پشت سر بگذار تا ۹۰ درصد راه قهرمانی طی شود.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: من با توجه به تجربه‌ای که در داربی‌ها دارم، همیشه این اتفاق افتاده است که وقتی که استقلال بهتر بوده است، پرسپولیس در داربی موفق‌تر بوده است و برعکس این مساله هم رقم خورده است. این بازی، سوای تمام بازی‌های لیگ برتر است. خود فرهاد مجیدی می‌داند چقدر این بازی حائز اهمیت است و به نظر من استقلال در داربی در هر دقیقه برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داده است.

او در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در داربی ۹۸ پایتخت چه چیزی می‌تواند باشد؟ گفت: در داربی همه بازیکنان با یک تعصب خاصی بازی می‌کنند اما به نظر من باید یک تفکر منطقی و یک تصمیم فنی وجود داشته باشد تا یک اتفاق بزرگ در داربی رقم بخورد. به نظرم حضور ارسلان مطهری در این بازی می‌تواند یکی از همان تصمیم‌های فنی مهم باشد و امیدوارم اگر هم این بازیکن قرار است به عنوان یار تعویضی به میدان بیاید، بتواند گل پیروزی‌بخش تیم را به ثمر برساند. به نظر من مربیان در این بازی باید احساس را کنار بگذارند و با یک دید منطقی پیش بروند.

حاجی‌پور در پاسخ به این سوال که نتیجه داربی ۹۸ پایتخت چه خواهد شد؟ گفت:‌ به نظر من استقلال به نظر من با اختلاف یک گل پیروز میدان خواهد شد.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره خاطراتی که از داربی پایتخت داشته است، خاطرنشان کرد: اولین داربی‌ای که من بازی کردم با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید. من پیش از حضورم در داربی، سابقه این حجم از تماشاگران حاضر در استادیوم را نداشتم. در آن بازی یک ضربه کرنر در سمت جایگاه طرفداران پرسپولیس به نفع ما اعلام شد تا وقتی به نقطه کرنر رسیدم انواع مختلفی از ترقه‌ها به من پرتاب شد و به من هرچه گفتند دیگر نرفتم کرنر بزنم؛ چون من تجربه این وضعیت را نداشتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها