کد خبر: ۵۰۳۲۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
وزیر کشور درباره نشست امشب با استاندارن گفت: در این نشست مصوباتی را درباره اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه (۲۳اسفندماه) در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: نشستی با استانداران پیرو جلسه با رییس جمهور داشتیم و موضوع دغدغه های مربوط به سفرهای نوروزی بود و بحث جاده ها و رئیس جمهور دستوراتی درمورد حوادث جاده ای صادر کرده بودند که پیرو آن دستورات، این جلسه با استانداران برگزار شد.

وی افزود: دستورات لازم را برای کاهش تلفات جاده ای به استانداران دادیم و مصوباتی راجع به اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم.

احمدی گفت: رعایت مقررات رانندگی درون شهری و برون شهری و همچنین آسیب‌های جاده ای مهم است‌؛ لذا فرماندهی انتظامی برخوردهایی دراین زمینه خواهد داشت.

وحیدی ادامه داد: پیش بینی هایی برای کمک رسانی های بیشتر هم در زمینه دانشگاه‌های علوم پزشکی و هلال احمر و گشت های بیشتر از موضوعات مهم ما بود.

وحیدی افزود: موضوع دیگر آماده سازی سواحل برای بهره گیری بیشتر در این ایام و سفرها بود و موضوع دیگر تاکیدات لازم در باره کرونا بود و باید مقررات مقابله با کرونا رعایت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها