يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۲۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
کره‌جنوبی امیدوار به حضور ۶۰ هزار تماشاگر در بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد فروش بلیت‌های نهمین بازی تیم ملی این کشور در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا برابر ایران از دو روز دیگر آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرار است بلیت تمامی 65 هزار صندلی ورزشگاه جام جهانی سئول برای بازی با ایران بدون هیچ‌گونه محدودیتی به فروش گذاشته شود. البته فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی امیدوار است بتواند 60 هزار بلیت این بازی را به فروش رساند. آخرین بای که بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه جام جهانی سئول حضور یافتند بازی دوستانه 11 ژوئن 2019 برابر ایران بود. در این بازی 62 هزار و 213 تماشاگر حضور داشتند و تقابل دو تیم با تساوی یک - یک به پایان رسید. اکنون کره جنوبی و ایران پس از دو سال در همین ورزشگاه با چالش کشاندن بیشترین تماشاگر پس از شیوع ویروس کرونا به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها