يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۲۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
قابل انتظار و مطابق پیش‌بینی ‌ها؛
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی قضاوت‌کنندگان مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر را اعلام و «مهدی سیدعلی» رسما داور دربی تهران شد.

به گزارش پایگاه 598، در شرایطی که روزهای متوالی گمانه‌زنی درباره داور بازی پرسپولیس و استقلال بالا گرفته بود، سرانجام مطابق با پیش بینی رسانه‌ها، سیدمهدی سیدعلی سوت این بازی را در اختیار گرفت.

سیدعلی که از داوران باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود، در حالی این بازی را قضاوت خواهد کرد که در ۴۳ سالگی است و احتمال دارد امسال از داوری خداحافظی کند.

این نخستین باری است که سیدعلی بازی استقلال پرسپولیس را قضاوت می‌کند.

در این دیدار محمدرضا منصوری و فرهاد خروجی کمک‌های او خواهند بود و محمدحسین زاهدی فر به عنوان داوری شناخته شده، به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

همچنین حسین نجاتی که در امر کارشناسی ید طولایی دارد، نقش ناظر داوری را برعهده خواهد داشت.

کمیته داوران همچنین اعلام کرد که یوسف مغروری داور اضافه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها