أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۳۳۸۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
لیگ قهرمانان اروپا؛
مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود آسان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات و تداوم ناکامی‌های بانوی پیر برای صعود به دور دوم مرحله حذفی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در آخرین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها تیم چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، تیمی که این روزها به خاطر تحریم‌های شدید وضعیت بحرانی پیدا کرده، میزبان فرانسوی خود تیم لیل را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و با احتساب پیروزی 2 بر صفرش در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

چلسی از دل بحران صعود کرد / پایان کار ایتالیایی‌ها با حذف تحقیرآمیز یوونتوس

براساس این گزارش، در این بازی ابتدا تیم لیل با گلزنی بوراک ایلماز در دقیقه 38 (از روی نقطه پنالتی) پیش افتاد و با گلزنی کریستین پولیسیچ و سزار آزپیلیکوئتا در دقایق 3+45 و 71 نتیجه به سود چلسی تغییر کرد.

در دیگر بازی اما تیم فوتبال یوونتوس در خانه با نتیجه عجیب 3 بر صفر به میهمان خود ویارئال باخت و با احتساب تساوی یک - یک بازی رفت، در مجموع با نتیجه 4 بر یک مقابل حریف اسپانیایی تن به شکست داد و برای سومین سال متوالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

چلسی از دل بحران صعود کرد / پایان کار ایتالیایی‌ها با حذف تحقیرآمیز یوونتوس

جرارد مورنو در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی)، پائو تورس در دقیقه 85 و آرنا دانژوما در دقیقه 2+90 (از روی نقطه پنالتی) سه گل زیردریایی زرد را در این بازی به ثمر رساندند تا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا با یک پیروزی ارزشمند و قاطعانه برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی آماده شود. حذف یوونتوس اما به حضور ایتالیایی‌ها در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا پایان داد. پیش از این تیم‌‌های میلان، اینتر و آتالانتا از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند.

با مشخص شدن چهره تمامی تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان (رئال مادرید، اتلتیکومادرید، ویارئال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، بنفیکا و بایرن مونیخ) قرعه‌کشی بازی‌‌های این مرحله و مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها روز جمعه هفته جاری برگزار خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها