أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۳۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
دبیر کمیته مردمی ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: غیرایرانی‌ها در قالب ۳۷ موکب از زائران نیمه شعبان میزبانی می‌کنند که در این میان افغانستانی‌ها بیشترین موکب‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و همچنین از کشورهای عراق، سوریه، بحرین، یمن، پاکستان و هند نیز موکب‌هایی در قم برپا شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از  قم، غفوری عصر روز گذشته در نشست خبری رؤسای کمیته‌های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در موکب و سیاه چادر اهالی سیستان و بلوچستان در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان برگزار شد، عنوان کرد: ۶۰ موکب از استان‌های مختلف کشور برای پذیرایی از زائران نیمه شعبان به قم آمده‌اند و ۷۰ موکب نیز به همت مردم قم در مسیر پیاده‌روی پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود.

وی افزود: قرار است بیش از یک میلیون پرس غذا و سه میلیون لیوان نوشیدنی بین زائران توزیع شود؛ گازرسانی و آب‌رسانی به موکب‌ها با مشارکت مجموعه‌های مختلف انجام شده است.

دبیر کمیته مردمی ستاد تسهیلات زائران استان قم عنوان کرد: مجموعه سپاه نیز با مجموعه خادمان ستاد مردمی همکاری دارد و بالای ۶ هزار نفر در ستاد مردمی آماده خدمت رسانی هستند.

غفوری بیان کرد: غیرایرانی‌ها در قالب ۳۷ موکب از زائران نیمه شعبان میزبانی می‌کنند که در این میان افغانستانی‌ها بیشترین موکب‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و همچنین از کشورهای عراق، سوریه، بحرین، یمن پاکستان و هند نیز موکب‌هایی در قم برپا شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها