يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۴۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی چلسی به صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اکنش نشان داد و از احتمال بازی پشت درهای بسته در این رقابت ها گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، چلسیِ بحران‌زده کار آسانی برای صعود داشت و شاگردان توخل که در بازی رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرده بودند، در بازی برگشت هم با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا مقتدرانه راهی مرحله یک‌چهارم شوند.

با توجه به تاثیر تحریم‌های دولت بریتانیا بر مالک میلیاردر روسی خود رومن آبراموویچ، روز چهارشنبه Sky Sports گزارش داد که تحریم‌های اتحادیه اروپا به این معنی است که چلسی نمی‌تواند برای بازی‌های خانگی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا بلیت بفروشد. اگر این خبر تایید شود به این معناست که چلسی پشت درهای بسته در استمفوردبریج بازی می کند.

وقتی توخل با خبرنگاران در استادیوم پیر مائورو صحبت می کرد، گفت: ممنون که شب من را خراب کردید. وقتی این خبر تایید شد، می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. امروز خوشحالم که در یک هشتم نهایی هستیم.

چلسی از زمانی که آبراموویچ باشگاه را برای فروش گذاشت، همه دیدارهای خود را برده است.

از زمان باخت ۱-۰ مقابل منچسترسیتی، تیم توخل تنها یک بار شکست خورده است، آن هم در ضربات پنالتی به لیورپول در فینال جام اتحادیه.

توخل در پاسخ به این سوال که چگونه او و تیمش توانستند تمرکز خود را در میان تمام مشکلات حفظ کنند گفت: چلسی خیلی واضح است که از هر کارمند و از هر بازیکنی چه می‌خواهد و آن هم این است که نقش خود را تا حد امکان در بالاترین سطح بازی کنید، به آن عمل کنید و مسئولیت را بپذیرید. این چیزی است که در چلسی به آن تاکید می‌شود و ذهنیت شما را تغییر می‌دهد و بهترین‌ها را در شما به نمایش می‌گذارد، زیرا انجام این کار به صورت روزانه طبیعی است و این ذهنیت در طول سال ها و سال ها تثبیت شده است. به همین دلیل است که می‌توانیم متمرکز بمانیم و به نتایج خوبی به دست بیاوریم.

این باشگاه که فقط با مجوز خاص مجاز به فعالیت است، نمی تواند بلیت بفروشد و فقط دارندگان بلیط موجود اجازه حضور در مسابقات را دارند.

توخل در پایان گفت: ما عاشق بازی در مقابل تماشاگران هستیم و فکر نمی کنم تماشاگران حریف ما از عواقب آن رنج ببرند. ما در سخت ترین لیگ جهان در بین چهار تیم اول لیگ هستیم و در لیگ قهرمانان نیز به جمع هشت تیم برتر رسیدیم.

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا جمعه برگزار می شود و ۸ تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها