کد خبر: ۵۰۳۴۲۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
یک گروه هکری موفق شده که به رایانه شخصی رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و تصاویری از او را منتشر کند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری میزان: رسانه های رژیم صهیونیستی می‎گویند گروهی هکری فیلم‎هایی از «دیوید بارنع»، رئیس موساد و خانواده او را منتشر کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی با توصیف کردن هک رایانه شخصی رئیس موساد به عنوان یک «اشتباه بزرگ» از سوی او، اذعان کردند که در این حمله هکری تصاویر و جزئیاتی از اقدامات «دیوید بارنع»، خانواده و محل سکونت او منتشر شده است.

 

هک شدن رایانه شخصی رئیس موساد/انتشار محتویات تلفن همراه همسر بارنع

 

یک کارشناس کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی می‎گوید که تصاویری مانند تصاویری که از رئیس موساد منتشر شده تاکنون دیده نشده است چرا که نشان دهنده جزئیات رفتار «بارنع» است.

 

هک شدن رایانه شخصی رئیس موساد/انتشار محتویات تلفن همراه همسر بارنع

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تصاویر منتشر شده از رئیس موساد در اینترنت شامل تصاویری از آلبوم شخصی «دیوید بارنع»، بلیت های سفر او و خانواده اش به کپنهاگ در سال ۲۰۱۴ و همچنین فیلمی است که به نظر می رسد «بارنع» مقابل رایانه شخصی خود در منزلش قرار دارد، می‎شوند.

در همین حال رسانه‎های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تلفن همراه همسر رئیس موساد نیز هک شده و محتویات آن در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده است.

 

هک شدن رایانه شخصی رئیس موساد/انتشار محتویات تلفن همراه همسر بارنع

این در حالی است که به تازگی وبسایت‎های وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری گسترده‌ای قرار گرفته و از دسترس خارج شدند.

مقام‎های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وبسایت‌های تمامی وزارتخانه‌های این رژیم هدف حمله سایبری گسترده‌ای قرار گرفتند.

در پی این حمله سایبری گسترده، به مدت بیش از یک ساعت دسترسی به وبسایت این نهاد‌ها با اختلال مواجه شد.

دفتر وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد «وزیر ارتباطات اسرائیل یک حمله سایبری گسترده را ارزیابی کرده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها