أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۳۴۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به تشریح بازرسی‌های بهداشتی در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار داشت: در اولین روز برنامه سلامت نوروزی، ۳۴ هزار و ۵۵۹ مورد بازرسی در سراسر کشور انجام شده و ۸۹۷ مورد متخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از پلمب ۳۱۰ مورد مرکز متخلف بهداشتی در کشور خبر داد و افزود: ۷۱۸ مرکز اقامتی نیز مورد بازدید همکاران ما قرار گرفت که ۴۲ مورد از این مراکز به مراجع قضائی معرفی و ۱۸ مورد نیز پلمب شدند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت یادآور شد: یک هزار و ۱۱۴ مرکز بین راهی نیز مورد بازدید قرار گرفت که ۷۹ مرکز به مراجع قضائی معرفی و ۲۴ مورد پلمب شدند.

فرهادی با اشاره به بازرسی‌های مشترک نیرو‌های بهداشتی با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، گفت: سه هزار و ۶۳۵ مورد بازرسی به صورت مشترک با سازمان‌ها و ادارات و مراجع قضائی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در روز اول اجرای این برنامه، ۳۴ هزار و ۳۳۴ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شد، ادامه داد: دیروز ۱۷ هزار و ۹۷۵ مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی و ۱۲ هزار و ۷۲۹ مورد سنجش پرتال از سطوح و مواد غذایی انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها