أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۴۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
مسئول خادمیاران رضوی استان قم فعالیت خادمیاران رضوی در موکب خیمه انتظار را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی اعتکاف، حجت الاسلام والمسلمین سیدباقر تکیه‌ای در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه موکب خیمه انتظار با غرفه‌های مختلف برای استقبال از زائران مسجد مقدس جمکران آماده شده است، اظهار کرد: غرفه خادمیاران رضوی نیز از روز گذشته در این مسیر فعال شده است.

وی با اشاره به کانون خادمیاری سلامت با ارائه خدمات پزشکی و پرستاری، عنوان کرد: همچنین غرفه شکوه مادری به همت بانوان و خادمیاران کانون خانواده در عرصه شکوه مادری و فرزندآوری خدمت‌گذاری می‌کنند.

مسئول خادمیاران رضوی استان قم با بیان اینکه غرفه مهدیار به ارائه برنامه‌های ویژه کودکان مانند غصه‌گویی و نقاشی می‌پردازد، مطرح کرد: غرفه دختران نرجس نیز به همت کانون خادمیاران تعلیم و تربیت برنامه‌هایی ویژه دختران نوجوان دارد.

وی از غرفه منتظران ظهور که کانون خادمیاران ایثار و شهادت به بیان سیره شهدا می‌پردازند یاد کرد و افزود: همچنین خادمیاران کانون خادمیاری مشاوره نیز به ارائه خدمات مشاوره ویژه خانواده‌ها می‌پرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها