أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۵۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد اهداف اصلی فاز اول عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تکمیل شده و روسیه از این پس بر آزادی «دونباس» تمرکز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی اعلام کرد که از آنجا اهداف اصلی فاز اول عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین تکمیل شده، روسیه از این پس بر آزادی دونباس تمرکز خواهد کرد.

شویگو در این خصوص توضیح داد: پتانسیل رزمی نیروهای مسلح اوکراین به میزان قابل توجهی کاهش یافته و اکنون نیروهای روسیه می‌توانند بر دستیابی به هدف اصلی «آزادسازی دونباس» تمرکز کنند.

وزیر دفاع روسیه با بیان این که «نیروی هوایی و پدافند هوایی اوکراین عملاً از بین رفته و نیروی دریایی این کشور پس از شروع عملیات (روسیه) دیگر وجود ندارد»، تاکید کرد: نیروهای مسلح روسیه عملیات نظامی ویژه را تا دستیابی به اهداف تعیین شده، ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، شویگو همچنین از موفقیت‌هایی در مبارزه با مزدوران خارجی که در یک ماه گذشته وارد اوکراین شده بودند، خبر داد. به گفته وی، حدود ۶۰۰ مزدور خارجی کشته شدند و ۵۰۰ نفر دیگر تصمیم گرفتند به طور داوطلبانه اوکراین را ترک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها