أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۶۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه:
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: ما هم به خاطر بهداشت فردی و آن عبور و مروری که در مترو اتفاق می‌افتد و می‌تواند آسیب‌ها و بیماری‌های واگیردار به همراه داشته باشد نگران هستیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه در واکنش به اینکه رشد فزاینده تکدی گری و حضور دستفروشان در مترو به صورتی درآمده که دستفروشان و متکدیان به نوعی فضای مترو را قرق کرده اند گفت: ما در بحث تکدی گری و نیز بحث دستفروشان دچار یک دوگانگی اجتماعی هستیم. یعنی از طرفی مردم اعلام می‌کنند ما نسبت به حضور دستفروشان در مترو ناراحت هستیم. از طرف دیگر به خاطر همذات پنداری و عواطف انسانی که در ایرانیان وجود دارد مردم نسبت به هرگونه برخورد با دستفروشان ناراحت می‌شوند.

وی ادامه داد: خیلی مواقع مردم از کارکنان انتظامی ما مثلا خواهش می‌کنند که، چون معیشت دستفروشان در خطر است با این افراد برخورد نشود. یعنی این دوگانگی و پدیده اجتماعی که وجود دارد کار را برای ما و عوامل مترو سخت کرده است.

شایسته اصل اضافه کرد: یعنی ما هم به خاطر بهداشت فردی که باید رعایت شود و آن عبور و مروری که در مترو اتفاق می‌افتد و می‌تواند آسیب‌ها و بیماری‌های واگیردار را به همراه داشته باشد نگران هستیم. هم به لحاظ این اتفاقاتی مثل آن بحث‌هایی که پلیس مترو روی آن کار می‌کند مثل کیف قاپی‌هایی که اتفاق می‌افتد یا گوشی مردم که مورد سرقت قرار می‌گیرد یا در پرداخت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که سرقت و کلاهبرداری محسوب می‌شود دغدغه داریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه خاطرنشان کرد: اما همه موارد که اینجور نیست. بخشی از آن اجناسی هم که توسط دستفروشان در مترو عرضه می‌شود بی کیفیت است. ما وقتی این موارد را به مردم اعلام می‌کنیم انتظار داریم در وهله اول خود مردم میزان خرید از دستفروشان را کاهش بدهند. وقتی تقاضا کاهش پیدا کند عرضه هم کنترل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها