يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۶۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
بازیکن پرتغالی مدنظر تراکتور که با این باشگاه به توافق اولیه رسیده است، برای شرکت در تست‌های پزشکی و عقد قرارداد وارد تبریز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیاگو فریرا مدافع 28 ساله پرتغالی که برای حضور در تیم تراکتور با مدیران این باشگاه به توافق اولیه دست یافته است، برای انجام مذاکرات نهایی و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی وارد تبریز شد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های پایه پورتو، پورتو ب، زولته وارخم در لیگ بلژیک، اونیائو پرتغال، یونیورسیتاتیا کرایووا در لیگ برتر رومانی و ام‌تی‌کی بوداپست در لیگ برتر مجارستان را در کارنامه دارد.

این بازیکن سال‌ها در تیم‌های ملی پایه پرتغال بازی کرده و چهار گل نیز به ثمر رسانده است.

فریرا هم‌اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و مشکلی برای عقد قرارداد با تیم تراکتور ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها