أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۶۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه تهران گفت: برای حضور در دانشگاه دانشجویان باید ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

به گزارش پایگاه 598، سید محمد مقیمی در ویژه برنامه استقبال از دانشجویان دانشگاه تهران همزمان با اولین روز از ازسرگیری آموزش حضوری در جمع خبرنگاران گفت: برای حضور در دانشگاه آنچه که به عنوان شیوه نامه اعلام شده، این است که دانشجویان باید ۲ دز واکسن را دریافت کرده باشند. با توجه به اینکه مرکز بهداشتی دانشگاه تهران مرکز نسبتاً خوب و آماده‌ای برای این موضوع است، آمادگی دارند اگر فاصله زمانی بین دز‌های واکسن رعایت شده باشد، دز جدید واکسن را تزریق کنند تا از این نظر برای ورود به دانشگاه و خوابگاه محدودیتی نباشد.

وی افزود: تعدادی از دانشجویان ممکن است منع پزشکی داشته باشند که به صورت ویژه این موارد را بررسی می‌کنیم که ان‌شاءالله کسی محروم از ادامه تحصیل در این ترم نشود.

رئیس دانشگاه تهران گفت: هرچند معاونت آموزشی تسهیلاتی را ابلاغ کرده که طی آن دانشجویانی که بنا به علل مختلف نمی‌توانند به صورت حضوری در دانشگاه حضور داشته باشند، در شهر خودشان به عنوان مهمان پذیرش شوند و یا درس خود را حذف کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها