کد خبر: ۵۰۳۷۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
مهاجم سرشناس پاری سن ژرمن به انتقاد از هواداران این تیم به خاطر ادامه شعار علیه مسی و نیمار پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اکیپ، هواداران پاری سن ژرمن هنوز شکست تلخ برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده‌اند.

هواداران این تیم فرانسوی از مسی و نیمار به خاطر نمایش ضعیف در دیدار برگشت برابر رئال خشمگین هستند. در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن برابر لوریان باوجود درخشش مسی و نیمار بازهم شاهد برخورد تند هواداران این تیم با مسی و نیمار بودیم.

هواداران پاری سن ژرمن در این بازی که با پیروزی قاطع پاری سن ژرمن به پایان رسید، علیه مسی و نیمار شعار سر دادند که این باعث ناراحتی و انتقاد ام‌باپه شد.

او گفت: هواداران حق دارند که ناراحت و خشمگین باشند اما آنها نباید بازیکنان خاصی را هدف خشم خود قرار دهند. هم تیم در بازی برابر رئال شکست خورد و این درست نیست که تنها از مسی و نیمار انتقاد شود و آنها مورد حمله قرار گیرند.

ام باپه ادامه داد: ما در آستانه دهمین قهرمانی هستیم و این لحظه تاریخی برای باشگاه است. باید به همدیگر احترام بگذاریم. ما بازیکنان رابطه خوبی با هم داریم و حتی بیشتر از اینکه خانواده های خود را ببینیم در کنار همدیگر هستم. باید احترام متقابل بین بازیکنان و هواداران وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها