يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۷۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
باشگاه النصر عربستان به دنبال مسوت اوزیل است و پیشنهاد مالی خوبی به این بازیکن ارائه داده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسکای اسپورت، النصر به دنبال خریدهای نجومی در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. این تیم عربستانی که پیش از این خواستار جذب مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید شده بود، این بار قصد دارد که اوزیل را جذب کند.

النصر پیشنهاد ۵.۲ میلیون یورویی در سال را به اوزیل داده و امیدوار است که بتواند این بازیکن را در تابستان پیش رو جذب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها