أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۸۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
مدیرکل شیلات هرمزگان:
شیلات هرمزگان صید برخی از آبزیان را در خلیج فارس و محدوده آب‌های هرمزگان ممنوع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، عبدالرسول دریایی گفت: براساس تقویم ممنوعیت صید، صید ماهی «حلوا سیاه» و «شوریده» از اول اردیبهشت ماه تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به تغییرات آب وهوایی و اقلیمی و همچنین اظهار نظر جامعه صیادی، زمان ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید نیز در چند سال اخیر به ۱۵ فروردین تا پایان اردیبهشت ماه تغییر یافته است.

مدیرکل شیلات هرمزگان، زمان ممنوعیت صید «میش ماهیان» در آب‌های استان را نیز از ۱۵ مردادماه تا پایان شهریورماه سالجاری اعلام کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: ممنوعیت صید «هامور ماهیان» نیز از اول فروردین آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه در آب‌های هرمزگان ادامه دارد.

دریایی با بیان اینکه ممنوعیت صید به روش مشتا نیز از ۱۶ فرودین تا پایان اردیبهشت ماه است، افزود: صید میگو نیز در هرمزگان در تمام طول سال به جز فصل صید میگو (حدود اوایل مهر تا پایان آبانماه) ممنوع است.

وی گفت: هرگونه صید، خرید، فروش، حمل و نگهداری آبزیان در زمان ممنوعیت صید، جرم محسوب می‌شود و از طریق مراجع قضایی قابل پیگرد است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با تاکید بر رعایت تقویم فصول ممنوعیت صید افزود: شیلات استان همه ساله با توجه به فصل تخم ریزی آبزیان به ویژه گونه‌های ارزشمند در فصل بهار، نسبت به اعلام زمان ممنوعیت صید اقدام و اطلاع رسانی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها