کد خبر: ۵۰۳۸۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
امشب در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، امشب در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، چلسی میزبان رئال مادرید خواهد بود. دیداری مهم از 2 مدعی اصلی که به نوعی تکرار جدال نیمه نهایی فصل گذشته نیز است.

در فصل گذشته، چلسی در نیمه نهایی مقابل رئال مادریدِ زیدان موفق ظاهر شد و حالا امیدوار است بتواند در این فصل نیز این درخشش را تکرار کند.

چلسی فصل گذشته برای دومین بار قهرمان اروپا شد و در ابتدای فصل مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رفت ولی رفته رفته این تیم به دلیل مشکلاتی مثل رفتن آبراموویچ  ضعیف و ضعیف‌تر شد و حالا روزگار خوبی ندارد.

رئال مادرید به دنبال انتقام

چلسی در ابتدای هفته مقابل برنتفورد شکست 4 بر یک را تجربه کرد تا با کوله‌باری از ناامیدی مقابل رئال صف آرایی کند.

توخل به دلیل جدایی از همسرش پس از 14 سال در شرایط سخت روحی و روانی است و این مشکل نیز مزید بر علت شده تا چلسی از کیفیت اصلی خود فاصله گیرد. باید دید امشب آیا آبی‌های لندن می‌توانند بر این مشکلات فائق آیند و رقابتی بزرگ را رقم زنند؟

توخل در خصوص این مسابقه گفت: چالش بزرگی پیش روی ماست. این بازی بسیار هیجان انگیز است و ما می‌دانیم مسابقه بزرگی مقابل رئال داریم. این دیدار قطعا سخت خواهد بود.

از طرف دیگر رئال مادرید فصل خوبی را سپری کرده و با آنچلوتی و با بازیکنانی مثل بنزما ، مودریچ و کورتوا به تیمی قدرتمند بدل شده است.

رئال مادرید به دنبال انتقام

آنها با اینکه در ابتدای سال 1401 مقابل بارسلونا شکست سنگینی را تجربه کردند ولی به نظر می‌رسد برای این مسابقه آماده باشند و تصمیم دارند عملکردی مثبت در مسابقه خارج از خانه رقم بزنند.

رئال مادرید در دور گذشته پاری سن ژرمن قدرتمند را شکست داد و به همین دلیل به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت نام گرفته است.

تونی کروس گفت: آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و به نظرم به همین دلیل بازی‌ با آنها بسیار سخت است. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

آنچلوتی به دلیل کرونا شاید بزرگترین غایب رئال مادرید برای این مسابقه باشد.

ترکیب‌های احتمالی چلسی و رئال مادرید را در زیر مشاهده کنید:

چلسی: مندی – آزپیلیکوئتا – چالوبا – رودیگر – جیمز – کانته، جورجینیو، آلونسو، کواچیچ، هاورتز، پولیسیچ

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، مندی، آلابا، کروس، کاسمیرو، مودریچ، والورده، بنزما و وینیسیوس جونیور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها