أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۳۹۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
روزنامه منتسب به جمهوری اسلامی در تحلیل حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم رضوی پا جا پای دشمن گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان نوشت: روزنامه منتسب به جمهوری اسلامی در تحلیل حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم رضوی پا جا پای دشمن گذاشت.

این روزنامه در سرمقاله خود نوشت: «ملت‌های منطقه، افغانستانی‌ امن، آباد و آزاد را می‌خواهند که بعد از رفتن آمریکا از این کشور، سرانگشتان آمریکا نیز بر آن سلطه نداشته باشند. گروه تروریستی طالبان، سرانگشتان آمریکا هستند که آنها را برای تحقق اهداف شوم شیطان بزرگ در منطقه بر افغانستان مسلط ساخته است. انکار این واقعیت بدیهی، نشانه عجز منکران آن از درک برنامه‌های بلندمدت جریان سلطه جهانی برای منطقه است. جنایت دیروز صحن حرم رضوی، گوشه‌ای از توطئه تدارک دیده شده علیه جمهوری اسلامی ایران است. توطئه‌های دیگری نیز کشف شده‌اند که هنوز رسانه‌ای نشده‌اند و در روزهای آینده ابعاد بیشتری از آنها آشکار خواهند شد.»

تحلیل مغرضانه مطابق خواست دشمن توسط روزنامه مدعی اصلاحات ـ اعتدال در حالی است که توطئه دشمن برای تفرقه‌افکنی و شکاف میان دو ملت ایران و افغانستان و خدشه‌دار ساختن وحدت اسلامی آشکار است. پس از جنایت حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم رضوی و شهادت یک نفر از آنان، شیعه و سنی ضمن درک ضرورت حفظ وحدت، این اقدام را محکوم کردند اما روزنامه مذکور در تفرقه‌افکنی پا جای پای دشمن گذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها