أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۹۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
مهاجم رئال مادرید از نمایش خود در دیدار برابر چلسی بسیار راضی و خوشحال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، کریم بنزما نمایش خیره کننده ای در دیدار برابر چلسی داشت و با هت تریک در این بازی باعث شد تا رئال با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

بنزما بعد از بازی گفت: یک شب جادویی دیگر مثل بازی برابر پاری سن ژرمن را تجربه کردم. چنین نمایش هایی لذت بخش است. امشب برای پیروزی به استمفوردبریج آمدیم و به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم. 

او ادامه داد: نشان دادیم که تیم آماده ای داریم. همه چیز به خوبی پیش رفت. از همان ابتدا تا پایان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم. زدن سه گل در یک بازی لذت بخش است. بعداز زدن گل سوم بسیار خوشحال شدم. بسیار خوشحالم که نقش زیادی در کسب این پیروزی داشتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها