أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۰۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر می‌گوید تیمش مدعی قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، خلیج فارس ماهشهر دیشب (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال توانست در ضربات پنالتی مس رفسنجان را شکست دهد و با شگفتی‌سازی به نیمه‌نهایی این رقابت صعود کند.

موسی قنواتی، سرمربی این تیم دسته دومی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از نماینده، فرماندار، هیات فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر نهایت تشکر را دارم. از مردم آبادان و هیات فوتبال این شهر نیز نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: شگفتی ساز برای بازی اول و یا دوم است اما اکنون ما مدعی قهرمانی هستیم و جزو چهار تیم قرار گرفته‌ایم. کلمه خوبی نیست که به ما شگفتی ساز می‌گویند زیرا شگفتی آن روزی بود که یک تیم لیگ یکی و لیگ برتری را حذف کردیم اما همه امروز باید به ما احترام بگذارند و به چشم‌ مدعی به ما نگاه کنند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: امروز بازی پنجم تیم ما در جام حذفی بود که به پنالتی کشیده شد. ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم. حتی برای پنالتی‌ها برنامه داشتیم زیرا فکر می‌کردیم بازی با توجه به شناخت از تیم مس رفسنجان به پنالتی کشیده می‌شود.

قنواتی ادامه داد: ۵۰ تا پنالتی هم می‌زدیم به همین شکل می‌زدیم زیرا برنامه داشتیم و با تفکر و فلسفه بسیار ایده‌آل به بازی آمده بودیم و برای همه لحظه‌های بازی برنامه داشتیم.

وی گفت: بچه‌های تیم ما مزد زحمات خودشان را گرفتند زیرا امروز همه زحمت کشیدند و جنگیدند و مزد این زحمات را گرفتند. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. تیم‌ ما در مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نبوده و نیست. باید ویژه به بازیکنان ما توجه شود زیرا سطح آن ها اصلا لیگ دسته دوم نیست.

وی افزود: این عملکرد دیگر شانس نیست و این چیزی که رخ داده حق و لیاقت تیم ما است که به آن رسیده‌ایم. تمام نقاط قوت مس رفسنجان را بسته بودیم. اکنون ما جز چهار تیم ایران هستیم و افتخار می‌کنیم که بازیکنان ما جزو چهار تیم برتر ایران هستند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: امروز همه ایران باید به ما احترام بگذارد زیرا تیم‌های بزرگتر را هم از این جام حذف کرده‌ایم. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها