کد خبر: ۵۰۴۰۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
جام حذفی فوتبال؛
در آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی روز گذشته از ساعت 20:35 و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به‌سود آلومینیوم خاتمه یافت. احسان پهلوان (9) و مهدی ترابی (3+45 ـ پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی (21 و 64) و محمد علی‌نژاد (52) برای آلومینیوم گلزنی کردند، ضمن اینکه محمدرضا آزادی در دقیقه 70 یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

آلومینیوم با رحمتی در یکقدمی فینال / استقلال به‌دنبال فرار از سرنوشت پرسپولیس!

پرسپولیس که در این فصل با شکست مقابل فولاد با هدایت جواد نکونام، سوپرجام را از دست داده بود، این بار با شکست مقابل آلومینیوم اراک با هدایت سیدمهدی رحمتی که یک استقلالی دیگر است، دومین جام فصل را هم از دست داد.

اما مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امشب از ساعت 20:30 با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران به پایان می‌رسد تا تکلیف 8 تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

مهم‌ترین هدف استقلال در این فصل قهرمانی در لیگ برتر است اما به‌دلیل اینکه قرار است جام حذفی در تعطیلی لیگ به پایان برسد، فرهاد مجیدی اهمیت این رقابت‌ها را به شاگردانش گوشزد کرده است. آخرین بازی استقلال در لیگ با تساوی بدون گل برابر پیکان همراه بود و آنها نتوانستند در حضور تماشاگران‌شان به پیروزی برسند. این بار شاگردان مجیدی می‌خواهند اولین پیروزی در حضور تماشاگران‌ خود را جشن بگیرند. استقلال در این دیدار محروم و مصدومی ندارد اما سه نفر در دیدارهای قبلی اخطار گرفته‌اند که در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست می‌دهند، فرهاد مجیدی، ارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور این نفرات هستند.

آلومینیوم با رحمتی در یکقدمی فینال / استقلال به‌دنبال فرار از سرنوشت پرسپولیس!

استقلال تا پیش از رسیدن به این مرحله، تیم‌های نود ارومیه و پیکان را از پیش‌رو برداشته بود. حریف استقلال تیمی است که در دو بازی رفت و برگشت این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کرد و شاگردان فرهاد مجیدی قصد دارند این بار طلسم نساجی را بشکنند.

نساجی‌ پس از شکست برابر فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، شرایط خوبی نداشت و ساکت الهامی از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد ولی با بازگشت او همه چیز به حالت عادی بازگشت. خبر خوب دیگر برای نساجی، حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه شاید تعداد آنها خیلی نباشد اما چون نساجی ورزشگاه اختصاصی در مازندران ندارد حضور اندک آنها در آزادی می‌تواند روحیه‌بخش باشد. نساجی در این بازی مسعود شجاعی را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و نفراتی مثل اکبر صادقی نیز مصدوم هستند.

استقلال در این دیدار یک هدف عمده و بزرگ دارد و آن هم اینکه به سرنوشت پرسپولیس دچار نشود. شاگردان مجیدی در تلاش هستند در جام حذفی نیز همانند لیگ از پرسپولیس پیشی بگیرند.

نتایج مسابقات برگزارشده به‌شرح زیر است:

مس کرمان یک ـ خیبر خرم‌آباد صفر
خلیج فارس ماهشهر یک (4) ـ مس رفسنجان یک (2) (در ضربات پنالتی)
پرسپولیس 2 ـ آلومینیوم اراک 3

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها