کد خبر: ۵۰۴۰۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
بختیاری‌زاده:
پیشکسوت فولاد می‌گوید که این تیم نمایش خوبی برابر الاهلی نداشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده درباره تساوی فولاد مقابل الاهلی امارات، اظهار کرد: متاسقانه فولاد روی کم تجربگی و نداشتن بازی بین المللی در دقایق پایانی یک برد بسیار خوب را با تساوی جا به جا کرد.

وی افزود: با توجه به بازی فولاد مقابل الغرافه که همه تاکید داشتند، الغرافه قوی‌ترین تیم این گروه و رقیب جدی فولاد است، دیدیم که شاگردان نکونام با یک بازی متفکرانه و مدبرانه و همچنین یک بازی مالکانه الغرافه را تحت تاثیر بازی خود قرار داد و اگر کمی چاشنی شانس همراه فولاد بود، با سه امتیاز از زمین خارج می‌شدند اما چه می‌شود که فولاد برابر الاهلی نتوانست آن طور که باید، باشد و گل تساوی را دریافت کرد؟

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: فولاد ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه نخست را خوب شروع کرد و سرعت بازی بالا بود و همگان را به تداوم بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کرده بود اما بعد از گذشت ۱۰ دقیقه دیدیم که سمت چپ تیم فولاد و سمت راست تیم الاهلی که نقطه قوت آن تیم بود، جولانگاه این تیم اماراتی شد و چندین بار از همین نقطه اقدام به ارسال توپ‌های خطرناک داشتند.

وی ادامه داد: باتوجه به فضای بسیاری که بین مدافع و هافبک چپ تیم فولاد ایجاد شده بود، تیم الاهلی متفکرانه موفق شد آن حفره را پیدا و اقدام به حمله کرد. از دقیقه ۴۰ که سینا مریدی از زمین خارج و آبشک به ترکیب بازگشت، دوندگی میان میدان فولاد بیشتر شد و تعادل درون زمین نیز بیشتر شد اما این تعادل باعث نشد که فولاد به دروازه حریف نزدیک شود زیرا آرش رضاوند بیش از این که به جای مهاجم کاذب به شیمبا نزدیک شود و در حملات به ما کمک کند، بیشتر دوندگی او این بود که در میانه میدان به بوحمدان و آبشک کمک کند و همین باعث شد که شیمبا مثل بازی قبل در خط حمله تنها باشد که به این شکل در بازی‌های بین المللی نمی‌توان به گل رسید و کار فولاد را سخت می‌کند. خوشبختانه روی معدود فرصت‌هایی که نصیب فولاد شد، فولاد به گل رسید و همه را امیدوار کرد که متاسفانه حفظ نشد.

بختیاری زاده با اشاره به عملکرد ایبای گومز نیز گفت: این بازیکن با یک قیمت بالا برای کمک به فولاد در آسیا جذب شد که در بازی با الغرافه چند دقیقه وارد زمین شد و اصلا نتوانست چیزی از خود نشان دهد و در بازی با الاهلی نیز باتوجه به این که می‌دانستیم حریف در نیمه اول ما را تحت تاثیر قرارداده است، با آوردن گومز به دنبال این بودند که فولاد از زیر فشار خارج شود اما او یک بازیکن معمولی بود و نتواست انتظارات را برآورده کند. متاسفانه روی اشتباه مبتدیانه همین بازیکن، توپ به گلر حریف سپرده شد و این گلر با یک توپ بلند و با بهره بردن از حفره‌ای که در خط دفاع فولاد ایجاد شده بود به گل تساوی رسید.

وی افزود: فولاد نباید این امتیازات را به سادگی از دست بدهند و امیدوارم در بازی های پایانی حسرت امتیازات از دست داده در بازی با الغرافه و الاهلی را نخورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها