کد خبر: ۵۰۴۰۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید که تا آخرین لحظه از آخرین بازی فصل هر اتفاقی ممکن است در کورس قهرمانی سری A بیفتد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، استفانو پیولی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا در خانه تورینو تن به تساوی بدون گل داد تا به نوعی صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را در کورس قهرمانی به اینتری که یک بازی کمتر انجام داده تعارف بزند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به داور گفتم وقتی این همه توقف بازی و اتلاف وقت وجود دارد، هیچ فایده‌ای ندارد که به ما بگوید او به بازی سرعت می‌دهد. من عصبانی بودم اما به داور بی‌احترامی نکردم.  

وی افزود: ما هر کاری که از دست‌مان ساخته بود کردیم تا حرکتی رو به جلو داشته باشیم و به تورینو هم  اجازه خودنمایی ندهیم. گلزنی مقابل تورینو برای همه سخت است، ما موقعیت‌های جدی گلزنی زیادی در این بازی نداشتیم، اما موقعیت‌های نصفه و نیمه زیادی داشتیم. ما برای هر توپ و برای هر دوئلی جنگیدیم اما آن لحظه جادویی را در پایان از دست دادیم. این یک نتیجه مثبت است، اما ما پیروزی می‌خواستیم.

پیولی که شاگردانش با توجه به شکست خانگی ناپولی مقابل فیورنتینا همچنان صدرنشین سری A است، در ادامه اظهار داشت: در دو یا سه هفته اخیر، هر تیمی که به عنوان بخت قهرمانی شناخته شد، دچار لغزش شد. این یک لیگ بسیار رقابتی است، هر بازی سخت است و شما نمی‌توانید هیچ چیز را بدیهی فرض کنید. ما هر روشی که می‌شد را در این بازی امتحان کردیم، می‌دانستیم که می‌توانیم بهتر کار کنیم. من بازیکنانم را مضطرب نمی‌بینم. ما سعی کردیم موقعیت‌هایی روی دروازه تورینو خلق کنیم و در کنارش متعادل و مستحکم بودیم.

سرمربی میلان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که این دست بازی‌ها چه معنا و مفهومی دارند چون هر چه جلوتر می‌رویم، وزن هر امتیاز بیشتر می‌شود. این میلان، تیمی جوان است. ما اینجا هستیم و برای چیزی خاص مبارزه می‌کنیم.

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «با شرایط فعلی کدام تیم شانس اول قهرمانی است؟»، گفت: دوست ندارم اینطور فکر کنم. فراموش نکنید در سه هفته گذشته مردم گفتند که ما فوق‌العاده بخت قهرمانی هستیم، سپس ناپولی و سپس اینتر را بخت اول قهرمانی دانستند. به نظرم تا لحظه آخر هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

در حال حاضر میلان با 68 امتیاز، اینتر با 66 امتیاز و یک بازی کمتر، ناپولی با 66 امتیاز و یوونتوس با 62 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها