کد خبر: ۵۰۴۲۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:
حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه جایگاه تربیت نیروی انقلابی در مسجد است گفت:اصل موفقیت جمهوری اسلامی با مسجد بوده و با مسجد نیز باید حفظ شود

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی شب گذشته(شنبه۲۷فروردین) در مراسم تجلیل از کانون های برتر فهمای 1400 ضمن خیر مقدم به ائمه جماعات ومدیران کانون ها گفت: قم در حوزه کانونهای مساجد یک جایگاه ویژه دارد و دلیل آن همدلی و دست به هم دادن بوده و توانستند موفق به رقم زدن یک اتفاق مهم شوند.

رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه ظرفیت جمهوری اسلامی در مسجد است گفت: ظرفیت عظیمی که در جمهوری اسلامی وجود دارد به واسطه مسجد است.

وی با بیان اینکه اصل موفقیت جمهوری اسلامی با مسجد همراه بوده و با مسجد نیز باید حفظ شود گفت: اگر آوا را در مسجد آوردید می شود آوای انقلابی اگر تئاتر در مسجد باشد می شود نمایش مسجدی اگر فیلم در مسجد ساخته شود ارزش های دینی و اسلامی را حفظ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی تصریح کرد: مراقب باشیم اشتباه نکنیم اساس کار مسجد است الحمدالله در مسجد مقدس جمکران هستیم که جایگاه بسیار عظیمی دارد.

وی با بیان اینکه ارزش های دینی و اسلامی در مسجد متبلور است گفت: جایگاه تربیت دینی جوانان انقلابی در مسجد است.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه اساس همه ی کارها مسجد است گفت: امروز در مسجد جمکران هستیم که نه تنها متعلق به قمی ها بلکه مسجدی بین المللی است و ما باید حرف های خود را در مسجد داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اصل در مسجد، امام جماعت است گفت: همه فعالیت های نهاد های مختلف در مسجد باید با هدایت، حمایت و نظارت امام جماعت باشد.

رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: 43 سال قبل اتفاق مبارکی رقم خورد و آن اتفاق، انقلاب مردم ایران بود.

وی با اشاره به اتحاد مساجد جهان اسلام گفت:در این 43 سال ارتباط بین کشورها دولتی و رسمی بوده است اما ارتباط مردم با مردم ضعیف بوده است و این ارتباط مردمی باید بین مساجد کشورهای مسلمان برقرار شود و باید این ارتباط بزرگ رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی در پایان با اشاره به جایگاه قم و موفقیت کانون های این استان گفت: ستاد کانون های مساجد استان قم توانست با کمترین امکانات و تجهیزات اتفاقات بزرگی را در کانون های مساجد قم رقم بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها