امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۴۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
سادیو مانه معتقد است که لیورپول تیمی آماده برای کسب یک چهارگانه بی سابقه در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، سادیو مانه ملی پوش سنگالی نه تنها به خاطر دو گلی که در این بازی زد، بلکه به خاطر عملکرد خوبش به عنوان بهترین بازیکن مسابقه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی بود. این پیروزی رویای فتح هر چهار جام را در این فصل برای لیورپول زنده نگه داشت، با قهرمانی جام اتحادیه، لیورپول به دنبال قهرمانی در جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر است. 

سادیو مانه گفت: فکر می‌کنم صحبت درباره کسب چهار جام زود باشد، اما مطمئناً فکر می‌کنم باید برای آن بجنگیم، زیرا تیمی را داریم که توان رقابت برای قهرمانی در همه جام ها را دارد و برای رسیدن به آن هر کاری ممکن است انجام خواهیم داد.

او درباره دیدار با سیتی نیز گفت: می‌دانستیم بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا منچسترسیتی، اگر نگویم بهترین تیم جهان است، مطمئناً آن‌ها یکی از بهترین‌ها هستند و باید به آن‌ها احترام بگذاریم. البته درست است که سیتی بهترین تیم جهان است ولی لیورپول نیز می‌خواهد بهترین تیم جهان باشد، بنابراین ما برای آن تلاش می‌کنیم.

لیورپول فردا شب باید به دیدار منچستریونایتد برود که این دیدار در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود. منچسترسیتی نیز باید چهارشنبه ۳۱ فروردین به دیدار برایتون برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها